Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inlopen schoenen

10-3-2011 8:52:30
Hey dames...

Ik heb al van heel wat mensen de tip gekregen om mijn schoentjes in te lopen... ik was dit zelf ook van plan... maar zijn er extra trucjes om de schoenen goed te doen zitten?

Mercikes...

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 728

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-3-2011 8:56:24

Tijdens de inloopperiode - strijken.
Minder beschadiging aan je schoenen, maar het zelfde effect
Kousen dragen tijdens je dag voor minder wrijving en opzwellen van je voetjes.

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik10-3-2011 10:07:18

Hey Elke,

Ons mama zei dat je met vochtige voeten schoenen moet inlopen...ik ben er zelf nog niet aan begonnen. Benieuwd naar andere reacties...

Groetjes!
Julie

Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik10-3-2011 10:23:00

Hoi,

Ik heb deze tip gekregen van de verkoopster waar ik mijn schoenen heb gekocht: met natte (vochtige) nylonkousen je schoenen inlopen best tijdens strijken ofzo (licht huishoudelijk werk doen). Door de vochtigheid zouden de schoenen de vorm van je voeten aannemen, maar je moet wel wachten van ze uit te doen totdat je kousen droog zijn ;)

Veel succes!
Sonia

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik10-3-2011 11:23:20

Er zou een product bestaan dat de schoenen naar de vorm van je voeten zet, maar weet niet wat het is. Misschien eens vragen bij de schoenmaker?

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik10-3-2011 12:43:55

Hey,
Ik heb een spray gaan halen bij de schoenmaker. Ik dacht dat die was om ze een beetje uit te zetten. (je kan ook nat krantenpapier er een nacht insteken)
Daarnaast ben ik bij Torfs ook nog een speciale spray gaan halen en daarmee kan je je voeten inspuiten. Dat legt er dan een soort zijdelaag op en zo voorkom je wrijving. (voor als je met blote voeten in je schoenen zou willen)
groetjes,
ilse

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik10-3-2011 14:09:26

Hei,

wat ik altijd in mn handtas heb zitten is zo'n kleine tube (denk de grote van een lipgloss van labello) van hasaplast, dat is een soort gel dat je op je voeten kan doen tegen de wrijving. Je kan dit ook gewoon met vaseline doen, maar dit is handig om overal mee te nemen. Eventueel op de dag zelf kan je van die gel-pads erin leggen, die bestaan zowel voor de bal van de voet als voor je hielen. Of gewoon preventief compeed-plakkers plakken :-)

dat zijn dan wel tips voor de dag zelf en niet voor het inlopen maar hopelijk toch nuttig!

julie
28-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 17:20:59

Ik kreeg dezelfde tip in de winkel als Sonia.
Nylons aandoen, je voet onder de kraan houden, wat schudden dat het meeste water er af is en dan in de schoenen kruipen. Met nylons zetten je voeten ook niet uit en voorkom je dat je schoenen te breed worden...

Lien
20-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 22:19:05

Zoals Ilse heb ik een soort spray gekocht om in de schoenen te doen. De verkoopster vertelde dat je die op de plaats waar de schoenen "knellen" je moet sprayen en die direct moet aan doen. Dan zou het leer gemakkelijker de vorm van de voet aannemen. Ik ga het in ieder geval volgende week proberen en iedere week tijdens het strijken mijn schoenen aan doen.

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 10:07:24

Ik ben op dit moment de nylon kousen aan het proberen... misschien nog wat vroeg maar had er zo'n zin in...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...