Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 99 dagen

10-3-2011 9:30:18
Hoi bruidjes

Vandaag staat er geen 1xx meer op mijn teller, maar een cijfertje minder: 99! Het begint echt wel af te korten nu.

Ik denk dat we met onze planning goed zitten. Waar ik deze maand echt werk wil van maken zijn ringen bestellen en een huwelijkskaars kiezen. Bij deze twee kwam de nieuwe collectie pas deze maand binnen en ze haddan ons aangeraden om nog even te wachten. Hoewel ik denk, hoe meer keuze je hebt, hoe moeilijker het is...

Verder staat op het to do lijstje: ballonversiering, bedankjes, uitnodigingen ronddragen, schoenen bruidegom, juwelen bruid bij 1e pas, geschenken voor getuigen en ouders, bruidsboeket maar dit laat ik aan de bruidegom over. En dan ook nog de echte details natuurlijk...

Ik heb zopas ook een eigen huwelijkswebsite gemaakt: wie graag eens een kijkje wil nemen => http://www.ineke-sven.bruiloftsite.nl/

Laat ook zeker een berichtje achter op ons gastenboek.

Groetjes Ineke

Ineke
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 600

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 9:36:51

Hey Inneke!

Wij trouwen de week na jullie... dus hier staat nog 106, maar het gaat zooo vlug voorbij!

Wat wij nog moeten doen:
* Uitnodiging (verlovingshoot komt eraan, dan kunnen we ook de utinodigingen maken)
* Kostuum van de bruidegom (wss volgende week zaterdag)
* schoenen voor bruid en bruidegom
* Bedankjes
* Misboekje is in de maak
* en dan alle anders kleine details waar ik momenteel niet aan mag denken omdat ik anders al begin te stressen :)

Nog heel veel succes met je voorbereidingen en superleuke website :)!

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 9:49:38

Hoi Ineke,

Bij ons nog 92 dagen. Wij trouwen de week voor jullie. Bij ons zijn de grote lijnen ook al in orde. Vorige week trouwringen besteld, lingerie gekocht en afspraak voor tafeldecoratie. Morgen gaan kijken voor schoenen en volgende week nog voor juweeltjes die mijn kleedje passen. Uitnodigingen zijn we zelf aan het maken en die zullen normaal binnen 2 weken af zijn. Bedankjes zijn al half in orde. We hebben aparte bedankjes voor de dames en de heren. De bedankjes voor de dames liggen al thuis; ook al een zorg minder. Ben blij dat ik toch al het een en ander heb kunnen regelen.

Jullie ook nog veel succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 12:07:30

Hey Ineke,

Wij trouwen net als liselotte, een weekje na jullie !
Jullie website ziet er echt kei leuk uit!

Wij hebben ook nog wel een to-do lijstje hoor!

Waar gaan jullie kijken voor ringen ?
Jullie wonen precies helemaal niet ver van ons(rotselaar) dus ...

Groetjes,
Lynn

evy
18-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 14:36:17

tword echt wel spannend nu eh,
ik trouw exact dezelfde dag, en dus ook vandaag die 1 weg van op de teller
brr, zenuwtjes wellen op, maar het vlot wel!

Silke
18-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 19:34:13

inderdaad het word spannend en het kort af !
Ik krijg weer een kippenvel rilling.

Succes !

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik11-3-2011 16:43:30

@ Lynn: leuk, een bruidje van in de buurt. Wij wonen inderdaad niet ver van elkaar dan. Wij zijn van Kortrijk-Dutsel, en wonen kort waar vroeger de dancing Golden Sixties was .

Waar doen jullie jullie feest? Ook in de buurt?

Wij gaan kijken naar ringen in Leuven, bij Verbruggen of Versato.

Groetjes Ineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...