Terug naar overzicht
Hey Inneke! Wij trouwen de week na jullie... dus hier staat nog 106, maar het gaat zooo vlug voorbij! Wat wij nog moeten doen: * Uitnodiging (verlovingshoot komt eraan, dan kunnen we ook de utinodigingen maken) * Kostuum van de bruidegom (wss volgende week zaterdag) * schoenen voor bruid en bruidegom * Bedankjes * Misboekje is in de maak * en dan alle anders kleine details waar ik momenteel niet aan mag denken omdat ik anders al begin te stressen :) Nog heel veel succes met je voorbereidingen en superleuke website :)!
Hoi Ineke, Bij ons nog 92 dagen. Wij trouwen de week voor jullie. Bij ons zijn de grote lijnen ook al in orde. Vorige week trouwringen besteld, lingerie gekocht en afspraak voor tafeldecoratie. Morgen gaan kijken voor schoenen en volgende week nog voor juweeltjes die mijn kleedje passen. Uitnodigingen zijn we zelf aan het maken en die zullen normaal binnen 2 weken af zijn. Bedankjes zijn al half in orde. We hebben aparte bedankjes voor de dames en de heren. De bedankjes voor de dames liggen al thuis; ook al een zorg minder. Ben blij dat ik toch al het een en ander heb kunnen regelen. Jullie ook nog veel succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Hey Ineke, Wij trouwen net als liselotte, een weekje na jullie ! Jullie website ziet er echt kei leuk uit! Wij hebben ook nog wel een to-do lijstje hoor! Waar gaan jullie kijken voor ringen ? Jullie wonen precies helemaal niet ver van ons(rotselaar) dus ... Groetjes, Lynn
tword echt wel spannend nu eh, ik trouw exact dezelfde dag, en dus ook vandaag die 1 weg van op de teller brr, zenuwtjes wellen op, maar het vlot wel!
inderdaad het word spannend en het kort af ! Ik krijg weer een kippenvel rilling. Succes !
@ Lynn: leuk, een bruidje van in de buurt. Wij wonen inderdaad niet ver van elkaar dan. Wij zijn van Kortrijk-Dutsel, en wonen kort waar vroeger de dancing Golden Sixties was . Waar doen jullie jullie feest? Ook in de buurt? Wij gaan kijken naar ringen in Leuven, bij Verbruggen of Versato. Groetjes Ineke