Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The update!

10-3-2011 9:36:56
Dag bruidjes en bruidegommetjes!

Hier een update van onze kant!

De tafelschikking is gebeurd, nu hopen dat de feestzaal hem dan zal goedkeuren! Ondertussen zijn de bedankjes voor de gasten volledig af en zoals jullie konden lezen zijn de bedanken voor onze ouders ook binnen!

Hierbij de planning van de volgende weken:

11 maart: hij doet zijn eerste testen voor het leger !!
12 maart: tweede pas jurk + kiezen suite voor mama & schoonmama
19 maart: tweede deel van zijn kostuum
20 maart: proef make up!
26 maart: afspraak met papa en verre familie om te zien waar ze juist moeten zijn in Kortrijk
2 april: vrijgezellen !!
9 april:
9u: afspraak bij naaister voor zijn kostuum te hernemen
11u30: afspraak bij dokter voor te kijken voor BWC
15u: proefkapsel
12 mei: ophalen balonnen & al deel naar zaal brengen

Waar ik nog geen datum voor heb: ringen ophalen, alles blij bloemist brengen (kleur van jurk, cadeau ouders), samenzitten feestzaal om alles door te geven en door te nemen, mijn ketting nog gaan halen, cadeau voor de getuigen, jurk ophalen.
En dan, buiten dat één detail, zijn we er denk ik.

Laten we eens kijken:
Kledij bruid: ok
accesoires bruid: ok
Kledij bruidegom: ok
accessoires bruidegom: ok
Vervoer: ok
Feestzaal: ok
Fotograaf: ok
Videograaf: ok
DJ: ok
Ringen: ok
Muziek intrede: ok
Alle papieren ivm gemeentehuis: ok
decoratie (rode loper, balonnen, bloemen): ok
Bedanking ouders, getuigen, gasten: ok
openingsdans: ok
enveloppendoos: ok

Het enige wat ik nog mis, is een gastenboek. Ik wil géén praatpaal, de video zit al de hele dag & avondfeest bij ons en dat zal volgens mij té veel zijn. Ik had dan 1 (!) gastenboek gezien die ons echt aanstond, 't kwam dan op 50$ verzending voor een gastenboek van 20$ ... Grmbl Dus tips zijn méér dan welkom !!

En dan is het afwachten naar onze dag eh

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 926

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 9:44:47

Bij AVA hebben ze enkele gastenboeken.

Succes bij de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Kristel
14-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 10:16:03

hey

Ik denk dat je goed op schema zit!
Als gastenboek dachten we er eentje te maken naar idee van Martha stuward (http://www.marthastewartweddings.com/photogallery/25-gu... ?)

Maar omdat we niet meteen leuke schriftjes vonden en omdat ik ondertussen een enveloppen doos (konden de doos niet meer openen dusja voor geld is het misschien wel nogal riskant als we t niet regelmatig veilig kunnen opbergen) aan het maken was is het idee gegroeid om met steekkaartjes te werken waar allerlei vragen op staan. De kaartjes zullen we uitdelen en vragen om ze in de doos te deponeren.

Misschien kan je iets dergelijks maken? Je kan ook wat ideeën op doen op de site van Martha Stuward of als je googled op Do it yourself of DIY guestbook zal je ook nog misschien andere leuke ideeën vinden.

Succes ermee

Greetz

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik10-3-2011 10:18:51

Hallo Aurelie,

Ik had ergens gelezen dat je ook veel zelf maakt. Wat denk je van een wens boom?
Ik wou ook niet gewoon een leeg boek leggen. Ik heb zelf een wens boom gemaakt. :-)
Met zelf gemaakte kaartjes, iedereen is heel enthousiast. En ik ben er zelf ook heel blij mee.
Gaat echt mooi zijn! Met strikjes in ons thema kleur.

Veel succes.

Groetjes, Julie

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik10-3-2011 10:33:08

Ik ben ook bezig met een wensboom.
De kaartjes maak ik zelf in onze kleuren met materiaal van AVA.
Het ziet er heel leuk uit.
De kaartjes kan je nadien verzamelen in een mooie doos of inplakken in een boek.

succes nog!
Het komt nu echt wel dichterbij he!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 13:09:03

Wij hebben ons gastenboek besteld via www.guestbookstore.com, misschien is het ook iets voor jullie...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...