Terug naar overzicht
Bij AVA hebben ze enkele gastenboeken. Succes bij de voorbereidingen Groetjes Nathalie
hey Ik denk dat je goed op schema zit! Als gastenboek dachten we er eentje te maken naar idee van Martha stuward (http://www.marthastewartweddings.com/photogallery/25-gu... ?) Maar omdat we niet meteen leuke schriftjes vonden en omdat ik ondertussen een enveloppen doos (konden de doos niet meer openen dusja voor geld is het misschien wel nogal riskant als we t niet regelmatig veilig kunnen opbergen) aan het maken was is het idee gegroeid om met steekkaartjes te werken waar allerlei vragen op staan. De kaartjes zullen we uitdelen en vragen om ze in de doos te deponeren. Misschien kan je iets dergelijks maken? Je kan ook wat ideeën op doen op de site van Martha Stuward of als je googled op Do it yourself of DIY guestbook zal je ook nog misschien andere leuke ideeën vinden. Succes ermee Greetz
Hallo Aurelie, Ik had ergens gelezen dat je ook veel zelf maakt. Wat denk je van een wens boom? Ik wou ook niet gewoon een leeg boek leggen. Ik heb zelf een wens boom gemaakt. :-) Met zelf gemaakte kaartjes, iedereen is heel enthousiast. En ik ben er zelf ook heel blij mee. Gaat echt mooi zijn! Met strikjes in ons thema kleur. Veel succes. Groetjes, Julie
Ik ben ook bezig met een wensboom. De kaartjes maak ik zelf in onze kleuren met materiaal van AVA. Het ziet er heel leuk uit. De kaartjes kan je nadien verzamelen in een mooie doos of inplakken in een boek. succes nog! Het komt nu echt wel dichterbij he!
Wij hebben ons gastenboek besteld via www.guestbookstore.com, misschien is het ook iets voor jullie...