Terug naar overzicht
Beste Tamara, Ga jij nog een tasje meenemen samen met je bruidsboeket? wordt dat dan niet te veel? Ik was van plan om mijn spulletjes in een tasje aan mijn zus,ook mijn getuige, toe te vertrouwen. Zodanig dat ik mijn spullen wel bij de hand heb, maar er niet heel de tijd moet mee rondlopen. Als je toch graag een tasje wil, je kan eens een kijkje nemen op www.allesvoorjehuwelijk.nl Veel succes bij je zoektocht Groetjes Nathalie
aangezien ik niet goed weet wat ik ermee aan moet vangen was ik ook eerst aan het denken om dat door een ander te laten dragen ,maar ik kan moeilijk alles in mijn bruin , gouden handtas doen of zouden jullie dat dan gewoon in jullie dagelijkse handtas doen?
Hallo Tamara, Normaal heeft de bruid geen handtasje bij volgens mij. ik geeft wat spullen aan mijn mama en zus. Geen tasje dus. :-) Groetjes, Julie
Hoi Hoi... ik had een tasje in de auto staan en later werd dit in de feestzaal op een speciaal plekje weggezet. Heb t trouwens niet nodig gehad... maar je weet maar nooit!!groetjes,Nele
Ik gaf alles aan mijn mama: mini-deo, lippenstift en id-kaart. Geen tasje nodig gehad! Als je daar ook al op moet letten... Je hebt je bruidsboeket ook al om mee rond te lopen.
Mijn zus (die ook mijn getuige is) neemt alles mee wat ik nodig heb. Ik heb echt geen zin om heel de dag met een tasje rond te lopen en het nergens te vergeten.