Terug naar overzicht
Wij zitten met dezelfde situatie en ons werd dit ook aangeraden. Mijn vriend zal dit dan ook bij de openingsspeech vermelden zodat wij ook kunnen genieten van de dansvloer en niet continu moeten staan handjes schudden en afscheid nemen. Ik vind dit dus zeker kunnen!
ik vind het een goede tip. ga het ook zo doen denk ik. Als gast is het ok gemakkelijk, anders heb je soms zo een "vervelend" moment dat gasten staan te wachten om nog goeiedag te zeggen. je kan zoiets op de tafels plaatsen of vermelden naast hetgastenboek ofzo. mss in je speech verwerken ?
Hey, Wij gaan ook meer dan 200 gasten hebben, toch zou ik het leuk vinden als ze ons nog persoonlijk afscheid kwamen nemen, ook al wil dat zeggen dat we dan minder kunnen dansen. Waarschijnlijk zal ik dan al te moe zijn om nog een beetje actief te kunnen meedansen en dat is dan nog eens een gelegenheid om een babbeltje te doen met onze gasten, want daar zul je ook niet altijd de tijd voor hebben hé. Allez, dat is mijn mening daarover hé. Groetjes Nathalie
Ik denk dus ook dat het bij ons het persoonlijke afscheid wordt... Normaal gezien zullen er 230 avondgasten zijn, maar als mijn verloofde / man en ik dat een beetje kunnen verdelen, lukt het wel :-). Maar als je het anders wil, vind ik dat geen enkel probleem!
De mensen komen je toch begroeten, hoor! Zou trouwens onbeleefd zijn om het zomaar 'af te trappen'... Zoooo lang duurt dat toch niet! Ik heb de hele avond op de dansvloer gestaan! De mensen die weggingen, moesten me dan maar komen zoeken op de dansvloer! :-) Geen probleem! Een hand, 3 kussen en opnieuw dansen!!!
Ik kan me ook al moeilijk inbeelden dat ik ergens zou vertrekken en gewoon eens zwaaien... Zoals Veronique zegt, je moet precies niet aan de deur gaan staan om iedereen uit te zwaaien zoals bij het binnenkomen hé. Gewoon doen wat je wil en de mensen komen wel naar je toe...