Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen gevonden... en lingerie.... en juwelen...

10-3-2011 13:09:57
Na een kleine rustpauze wat de trouw betreft afgelopen dagen weer in actie geschoten en met succes.

Vandaag een paar heel speciale schoenen gekocht, helemaal niet traditioneel en wat gewaagd, maar ze zitten super ... Nu alleen nog hopen dat ze passen onder het kleed. Heb alweer veel zin om langs te gaan in de winkel om te gaan checken, maar ja.... ze zullen mij daar zien komen waarschijnlijk. Eerste pas is pas voor mei-juni.

Lingerie is besteld en zou morgen binnenkomen dus hopen dat het past.

En heel onverwacht heb ik DE juwelen gevonden. Nu was alleen de ketting binnen in het juiste kleur, verkoopster wist niet of ze de armband en oorringen nog kon bijbestellen maar ging haar best doen... Is nu dus een week in spanning afwachten en hopen want het is gewoon echt wat ik zocht :-(

sharon
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 839

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 13:20:35

Leuk dat je alles gevonden hebt! Hopelijk kan ze de juwelen bij bestellen hé!
Ik zie juist dat we in dezelfde periode trouwen :)
Lingerie ga ik ook binnenkort doen en de eerste pas is voor mij op 14 mei, spannend hé!

ikke1
6-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:09:48

Tof zeg!!!
Ik ga één dezer dagen op lingerie-zoektocht. Volgende week zaterdag 1e pas, dus dan moet ik zeker al mijn bh hebben. Schoenen moet ik tegen de volgende pasbeurt hebben.
Waar heb je je schoenen en ketting gevonden?

Groetjes

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:27:22

Dag dames,

vanmiddag geheel onverwacht met toekomstige schoonmama in bruidswinkel geweest. Zij moest langsgaan voor haar outfit en ze vroeg of ik meereed. Heb mijn "stoute" schoenen aangetrokken en gevraagd of ik nog even in mijn kleed mocht springen om mijn schoenen te testen. Het is even wennen, maar helemaal iets voor mij.

De ketting was ook gewoon PERFECT. Ik ga dus echt slapeloze nachten hebben tot ik weet of ze de armband en oorringen kunnen bijbestellen. Anders zoek ik alle juwelenwinkeltjes in België en omstreke af tot ik het vind ;-)

De schoenen en juwelen komen uit gewone winkels waar iedereen schoenen en juwelen zou kopen. Maar omdat ik qua accesoires eigenlijk afstap van het traditionele voor een trouw waren dit voor mij de beste zoekplaatsen...

Groetjes

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:28:58

en amai @ ikke, dringt nu pas door... wij trouwen op zelfde dag en jij hebt nu zaterdag al eerste pas???? Amai dat is snel, bij mij zal het zoals bij

Veerle
6-8-2011
 Meld misbruik11-3-2011 20:29:43

Ja mijn eerste pas volgende zaterdag (kleed nog wel in de "voering" moet eigenlijk nog de stof en kleur kiezen). Laat mijn kleedje maken door een naaister... Vandaar....
Zijn jullie al naar het "gemeentehuis" geweest? Hopelijk is het 6 aug. mooi weer, heb echt geen zin om in die trouwtent aan Huyze Wallyn te trouwen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...