Terug naar overzicht
Verstraete Graphics diksmuide hebben wij onze geboorte kaartjes laten drukken was geen probleem goede service was zelfs combi van eigen ontwerp en op de dag zelf een foto doorgestuurd van onze fotograaf was heel mooi veel complimentjes had qua prijs viel het ook mee vond ik
Hallo Elke, Wij hebben onze uitnodigingen in bestelling bij Drukkerij Schoonaert uit Roesbrugge. Ook bij ons was het een eigen ontwerp. Zowel privé als zakelijk werken wij al lang samen met deze drukkerij. Naar prijs toe zitten ze goed denk ik. Een correct familiebedrijf... Succes met jullie zoektocht!
Onze uitnodigingen hebben we laten ontwerpen door Drukkerij Meseure van Oudenburg Heel vriendelijke, persoonlijke service met een heel creatieve touch!
Ik heb mijn uitnodigingen online besteld bij printconcept. Ben heel content over het resultaat.
Wij hebben onze eigen ontworpen uitnodigingen laten drukken bij drukkerij Moeyaert in Zedelgem en ben daar zeer tevreden over.
Ons eigen ontwerp werd door cuvelier graphics (Ieper) gedrukt waar we heel content van zijn! fijne samenwerking, ik mocht ook altijd bellen bij vragen, waren altijd heel vriendelijk. En in onze streek is hij de goedkoopste! veel succes bij het vinden van een goeie drukker!
@ joke, ik heb ook eens gekeken bij Moeyaert. Voor eigen ontwerpen staat daar natuurlijk geen prijs bij. Mag ik vragen hoeveel jullie voor één uitnodiging betalen? Of kan iemand mij zeggen wat een normale prijs is?
Hey Elke, wij betalen ongeveer 1,80 € excl. BTW voor een uitnodiging + klein kaartje erin (receptie / avondfeest / receptie + avondfeest) + envelop. Het ontwerp deden we zelf...