Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukkerij goeie prijs/kwaliteit gezocht

10-3-2011 13:45:27
In onze planning zijn we aan de uitnodigingen begonnen. We hebben een eigen ontwerp, maar hebben nog geen drukker gevonden. We zoeken een drukkerij in West-Vlaanderen, die niet te duur is. Iemand goeie ervaringen?

elke
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1117

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-3-2011 13:58:37

Verstraete Graphics diksmuide hebben wij onze geboorte kaartjes laten drukken was geen probleem goede service was zelfs combi van eigen ontwerp en op de dag zelf een foto doorgestuurd van onze fotograaf was heel mooi veel complimentjes had qua prijs viel het ook mee vond ik

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 14:23:16

Hallo Elke,

Wij hebben onze uitnodigingen in bestelling bij Drukkerij Schoonaert uit Roesbrugge. Ook bij ons was het een eigen ontwerp.

Zowel privé als zakelijk werken wij al lang samen met deze drukkerij. Naar prijs toe zitten ze goed denk ik. Een correct familiebedrijf...

Succes met jullie zoektocht!

Tom

Meld misbruik10-3-2011 14:36:44

Onze uitnodigingen hebben we laten ontwerpen door
Drukkerij Meseure van Oudenburg
Heel vriendelijke, persoonlijke service met een heel creatieve touch!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 14:38:38

Ik heb mijn uitnodigingen online besteld bij printconcept. Ben heel content over het resultaat.

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 16:54:21

Wij hebben onze eigen ontworpen uitnodigingen laten drukken bij drukkerij Moeyaert in Zedelgem en ben daar zeer tevreden over.

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik10-3-2011 17:18:57

Ons eigen ontwerp werd door cuvelier graphics (Ieper) gedrukt waar we heel content van zijn!
fijne samenwerking, ik mocht ook altijd bellen bij vragen, waren altijd heel vriendelijk.
En in onze streek is hij de goedkoopste!

veel succes bij het vinden van een goeie drukker!

elke
23-7-2011
 Meld misbruik10-3-2011 19:36:41

@ joke, ik heb ook eens gekeken bij Moeyaert. Voor eigen ontwerpen staat daar natuurlijk geen prijs bij. Mag ik vragen hoeveel jullie voor één uitnodiging betalen?

Of kan iemand mij zeggen wat een normale prijs is?

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik14-3-2011 13:04:27

Hey Elke, wij betalen ongeveer 1,80 € excl. BTW voor een uitnodiging + klein kaartje erin (receptie / avondfeest / receptie + avondfeest) + envelop. Het ontwerp deden we zelf...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...