Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorlopige planning..

10-3-2011 13:46:48
Hoi bruidjes,

Het is vakantie en ik ben ziek.. Wat een tegenslag, maar anderzijds heb ik dan wel wat tijd om af en toe wat meer achter de computer te zitten om wat voor de trouw voor te bereiden.. Hier is mijn voorlopige planning, wat denken jullie??
- 11.00 uur: samenkomst mini brunch met koffiekoekjes en broodjes (uitgebreide suite)
- 12.45 uur: wettelijk huwelijk
- 14.00 uur: kerkelijk huwelijk
- 15.30 uur: foto's met familie (nadien vertrekt familie naar de feestzaal)
- 16.30 uur aankomst familie + beste vrienden feestzaal ontvangst met cava en hapje
- 17.30 uur: aankomst bruidspaar: vervolg receptie
-18.30 uur: bbq met familie + beste vrienden
-21.00 uur: aankomst vrienden, collega's,... dansfeest (doorlopend zuiderse receptie, tapa's tot 23.00 uur)
-22.30 uur: openingsdans + start party
-00.00 uur bruidstaart + vervolg party tot...

Zouden de gasten voor het dansfeest het leuk vinden met de zuiderse receptie of tapa's? Wat denken jullie hiervan?
Alvast bedankt!

bruidje
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 785

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 13:58:45

Hallo!
Ik zit ook ziek thuis, plezant is anders...
Wat je planning betreft, die ziet er ok uit vind ik!
De receptie is zuiders door de tapas? Of is er nog iets meer zuiders aan?
Een leuk concept in elk geval!
Toch nog veel plezier met het plannen door de ziekte heen

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 14:09:16

Nee de receptie is Zuiders omdat het tapa's zijn, en natuurlijk hopelijk gecombineerd met mooi weer net een weekje vakantie en dan ziek zijn.. leuk is anders maarja rusten en trouwplannen maken heeft ook wel iets..

Voor u ook nog veel beterschap en veel planplezier toegewenst!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-3-2011 14:25:54

Mmmm... Lekker!
Alleen zou ik het wel vreemd vinden om op een receptie te komen waar het bruidspaar zelf nog niet is... Dan sta je daar met je cadeau een uur lang...

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 15:29:41

Dankuwel alvast,
Ja het is na de kerk moeten wij nog even foto's gaan laten trekken.. En anders had ik zoiets van wat doe ik dan met de mensen (ongeveer 40) die blijven eten.. Ze kunnen opgevangen worden in de feestzaal dus misschien is dat toch het beste dan? Misschien kunnen mijn bruidsmeisjes dit een beetje opvangen en een plekje voorzien voor de cadeautjes?? Nu de dagplanning vorm krijgt kijk ik er zo hard naar uit!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...