Terug naar overzicht
Hallo! Ik zit ook ziek thuis, plezant is anders... Wat je planning betreft, die ziet er ok uit vind ik! De receptie is zuiders door de tapas? Of is er nog iets meer zuiders aan? Een leuk concept in elk geval! Toch nog veel plezier met het plannen door de ziekte heen
Nee de receptie is Zuiders omdat het tapa's zijn, en natuurlijk hopelijk gecombineerd met mooi weer net een weekje vakantie en dan ziek zijn.. leuk is anders maarja rusten en trouwplannen maken heeft ook wel iets..Voor u ook nog veel beterschap en veel planplezier toegewenst!
Mmmm... Lekker! Alleen zou ik het wel vreemd vinden om op een receptie te komen waar het bruidspaar zelf nog niet is... Dan sta je daar met je cadeau een uur lang...
Dankuwel alvast,Ja het is na de kerk moeten wij nog even foto's gaan laten trekken.. En anders had ik zoiets van wat doe ik dan met de mensen (ongeveer 40) die blijven eten.. Ze kunnen opgevangen worden in de feestzaal dus misschien is dat toch het beste dan? Misschien kunnen mijn bruidsmeisjes dit een beetje opvangen en een plekje voorzien voor de cadeautjes?? Nu de dagplanning vorm krijgt kijk ik er zo hard naar uit! groetjes