Terug naar overzicht
Persoonlijk zou ik voor een wit schoentje gaan aangezien je top ook wit is. Anders zou je al een schoen moeten vinden in exact hetzelfde bruin als de rok denk ik en dat is waarschijnlijk een pak moeilijker. Groetjes, Celesta
Hoi, Ik zou ook voor wit gaan. Ik denk dat dat beter uitkomt; Ikzelf heb een ivoorkleurige top en wijnrode rok en zoek ook ivoorkleurige schoenen omdat ik denk dat als ik rode schoenen zou kiezen, dat een beetje te zou zijn. Succes bij je zoektocht Groetjes Nathalie
Ik zou ook voor wit gaan! Groetjes, Evelyne
:) en ik dus bruin ... anders is het zo wit-bruin-wit...
Ik ook ZEKER voor bruin, echt waar. Hebben ze tegen mij bij Le chapeau ook gezegd en bij Van Loock in Zandhoven. Ik heb ook een LR, zwarte rok, witte top en ik heb een zwarte trouwschoen genomen. Is veel meer klasse dan daar zo een witte schoen onder. Helemaal hetzelfde bruin is niet nodig, als je in dezelfde nuance zit is dat perfect, of zo bruin/bronskleurig he. Luister maar naar de winkel en neem die schoentjes meid. Dat wit steekt veel te hard af onder je jurk !!
Ik zou ook voor wit kiezen. Ik denk dat het nogal "zwaar" wordt als je rok én je schoenen bruin zijn. Bovendien zijn witte schoenen makkelijker te combineren om achteraf nog te dragen.
ik geef natasje en emmy gelijkals je witte schoenen aandoet riskeert er witte tip van onder kleed uit te steken en dat gaat zo raar tonenik zou schoenen kiezen in zelfde kleur als rok!
Ik zou ook voor bruin of bronskleurig gaan. Denk ook dat wit te hard zou afsteken. De aandacht moet tenslotte toch naar jou en je kleed gaan en niet naar je schoenen denk ik ;)succes!
Mijn rok is ook bruin van LR en top wit, en ik heb bruinachtige schoentjes met bruine bloempjes op gekocht en tpast perfect! ben heel blij ook dat ik ze achteraf ook nog zal kunnen aandoen! In de winkel raadden ze me ook bruin aan om een geheel te maken. ik pastte mijn kleed met witte schoenen (ivoorwitte) en het trok, naar mijn mening op niets.Daaraan zie je, doe waar je je zelf goed bij voeld dat zal het mooist zijn! succes!
succes!
Hey, mijn jurk was ook van LR bruinachtig ik heb daar op ook bruine schoenen op gekocht, wit was echt niet mooi er onder (vond ik persoonlijk).. Groetjes
Ik denk dat wit in dit geval iets te veel zal 'afsteken'. Bruin kan je ook gemakkelijk nog afdragen.
Het zal dus bruin worden, morgen eens gaan zien bij enkele schoenenwinkels of ik goedkopere kan vinden dan die van linea raffaelli...Bedankt voor de reacties. Groetjes