Terug naar overzicht
Ik zou het dan als intrede doen. Net voor de openingsdans past niet echt, vind ik... Je brengt er eerst de sfeer in, om daarna iedereen weer rustig te laten worden met een trager nummer. Wel kan je het nà de openingsdans doen (maar dan kan je niet meer vermenigvuldigen, want dan zit meteen de sfeer erin...).
Heel leuk als intrede in de zaal, wat een binnenkomer :-)
Ik zou zo'n nummer ook niet vlak voor de openinsdans zetten. Sluit me volledig aan bij Véronique ; je brengt er eerst vuurwerk in met dit nummer maar breek je het even snel weer af als je hierna een slow danst. Dus ja, intrede vind ik beter.
Tof nummer en leuk gevonden..... wij hebben voor de intrede van de zaal (eten) een intro....met Ladies en Gentlemen......trompettten en dan vanavond gaat he gebeuren van gerard joling, het dansen daat dan door in een andere zaal van het kasteel en dan nemen we als intrede lets the party started van shirley bassey.......
Tof nummerke! Wij zelf willen geen klassieke openingsdans hebben, dus dit zou bvb ideaal zijn om het publiek te entertainen als openingsdans. In Amerika wordt dit veel gedaan.. Je begint met een slowke, en na een minuutje ofzo 'valt de muziek installatie uit' en wordt er bvb dit liedje gespeeld en doen jullie een actje! Heel leuke reacties van het publiek krijg je dan :) Maar als jullie liever de klassieke slow en vermenigvuldiging doet, dan is het liedje wel beter gepast als intrede van de zaal ipv net voor de openingsdans. Groetjes!