Terug naar overzicht
hallo,muijn zus hebben ze vorig jaar aangeraden om zonnebank bruin voor nylons te nemen omdat dat nog het meest natuurlijk is onder zo een jurk.wij zijn toen naar de Veritas geweest en dat bestaat dus echt nylon kousen met de kleur zonnebank bruin en ik moest zeggen dat dat echt mooi was en ook onopvallend!misschien heb ik je wat kunnen helpen!groetjes,karen22.12.2006
Hey,ik ga ook voor huidkleurige, maar dan met een kanten band... Denk dat witte kousen onder een wit kleed een beetje te veel van het goede is...Lieve
Ik heb witte zelfophoudende panty's met een kanten boord, ze zijn gewoon prachtig. Er zit een hele mooie glans op. Natuurlijk staat dit wel onder een ivoren kleed.Trouwens, hoeveel zie je nu echt van die panty's? Je ziet ocharme de schoenen amper, laat staan de panty's.Groetjes,Lindsay06/05/06
Hallo Sofie.Mijn lingerie is wit en mijn kousen zijn in naturel kleur.Witt kousen verbleken zo je voeten. Groeten Ellen
hey sofie,ik heb ivoorachtige kousen, past perfect bij men ivoorkleurige lingerie en trouwkleedgrtjsHeidi
Ik vind ivoorkleurige kousen gewoon verschrikkelijk lelijk!dus ik heb nylonkousen genomen die het kleur van mijn benen hadden, het was wel zomer bij ons. van DIM heb je Bronze effect, dat zijn kousen die je benen een gebruind tintje geven.
Duidelijk gewoon een kwestie van smaak dus. Ik vind huidkleurige panty's heel lelijk en oubollig.Doe gewoon je zin, meisje, en draag wat je mooi en makkelijk vindt!!
Ik reken op goed weer...en wil ook niets aandoen, jah behalve een slipje natuurlijk! hahadus ik doe geen nylons en geen jaretellen, vind dat ook onhandig en niet prettig maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.Groetjes Mireille01.09.2006
ik ga mee met Mireille, ik draag ook geen nylons noch jaretelles.Ik zou me er maar meer op mijn ongemakken door voelen ... groetjesLien26/05/06