Terug naar overzicht
ik trouw een weekje voor je, wat hebben wij al: de zaal de fotograaf de videograaf de dj vervoer gemeente en kerk misboekjes zijn af, cd voor misliedjes af uitnodiging gekozen, moeten wel nog gedrukt worden ringen trouwjurk kostuum kleren bruidskindjes afspraak kapper, make up plaats waar ik het bruidsboeket koop is vastgelegd ceremoniemeester geregeld dagschema wordt 16 maart vastelegd bedankjes gekozen maar moeten nog besteld worden to do: gastenboek zoeken uitnodigingen versturen bedankjes bestellen misboekjes laten drukken Denk dat dat de grote lijnen toch wel zijn. of ben ik nog iets vergeten :-) Maak er een fijne dag van!
hoi wij trouwen op de zelfde datum wat ik nog moet doen is : uitnodiging versturen huwelijkskaars nog kopen kostum van mijn verloofde nog kleedje voor onze dochter misboekjes laten afdrukken maar nog eerst aan pastoor laten goedkeuren veel succes nog ;-)
Hey wij trouwen ook op 12 augustus: Bij ons staat het volgende vast; feestzaal DJ Fotograaf bruidskledij kledij van de kindjes bloemist staat vast (ik moet wel nog een boeket kiezen) ceremoniemeester kapper getuigen vervoer To do!!!!!: ringen gaan kiezen uitnodigingen vast leggen misboekjes maken schoenen en lingerie kopen proefkapsel en make up keuze openingsdans?? kostuum kopen huwelijkskaars kiezen En jij hoever sta jij met de voorbereidingen. Nog 5 maandjes te gaan hé.....
Heyhey, Bij ons is het volgende gedaan:GemeenteKerkZaalDJFotograafVideograafGetuigenVervoerKapper + make-upTrouwkleed + schoenen + juwelenKostuum bruidegomBakster voor bruidstaart en bedankjesPersoon voor ballondecoratieVoorlopig dagschemaLive-muziek in de kerkRingkussenGastenboek Wat we nog moeten doen:RingenUitnodigingenDefinitieve gastenlijst gaan we dit weekend doen, zodat we een ongeveer-aantal hebben voor de uitnodigingen te bestellenBloemist (nog geen flauw idee wie ik wil, ik ben ook pas verhuisd naar hier dus ik heb nog geen idee)LingerieDoosjes voor de bedankjesHuwelijkskaarsGesprekken met de pastoor en misboekjesDanslessenCadeautjes voor de getuigen ... Ben ik iets vergeten? Het is nog even, nog exact 154 dagen maar het gaat wel supersnel voorbij vind ik! Hoeveel tijd op voorhand contacteren jullie de bloemist enzo?
Hoi hoi, ik ben ook al heel lang aan het nadenken over een tof liedje om de bruidstaart op binnen te laten brengen. Ik wil het graag beetje "dramatisch" als je begrijpt wat ik bedoel.Ik speel al een tijdje met het idee om de muziek van "2001 A space odessy" te nemen. Redelijk bombastisch maar dat mag wel vind ik. Maar enfin, ik ben er nog niet uit.Dus als iemand nog leuke ideetjes heeft hiervoor dan hoor ik het graag.Groetjes Lindsay
wij hebben het liedje van "Pirates of The Carribean" om de taart te laten verschijnen. Mijn toekomstige is zeeman , vandaar ...
@ claudia ik denk als je een maand of twee op voorhand gaat om te kiezen dat dit ruim voldoende op voorhand is. Mss best eens checken of hij niet in verlof is. grtjs