Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuwe collega's uitnodigen?

10-3-2011 19:25:56
Hallo,

Wij trouwen op 28 mei.
Ik heb vanaf april een nieuwe job.
Onze uitnodigingen zijn al verstuurd, maar nu weet ik niet goed wat te doen met de nieuwe collega's...
Moet ik ze toch nog uitnodigen?
Wat zouden jullie doen?

Groetjes

Gitte

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 976

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 19:38:59

Hey Gitte

Wij trouwen op 26/08/2011 en begin vanaf volgende week woensdag aan mijn nieuwe job. Ook hier is het nog de vraag of ik mijn nieuwe collega's zou uitnodigen of niet. Wij hebben gelukkig nog wel wat langer tijd om na te denken.

Ik zou zeggen: volg je gevoel!

Groetjes

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 19:56:08

ik werk vanaf november op andere plaats en trouw in mei, ik nodig mijn 'nieuw' werk wel uit.
mijn vriend daarentegen, kan wss begin april op een andere plaats beginnen, en deze nodigen wij niet uit... tom zal eerder een kleine traktatie ofzo mee naar het werk nemen dan..

Bruidje 02042011
2-4-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:03:39

ik begin op nieuw werk 21 mrt en we trouwen 2 april, wij nodigen hen niet uit

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:25:49

Ik zou hen ook niet uitnodigen denk ik...
Misschien gewoon trakteren op 't werk met iets?

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:55:26

Ik zou ze wel uitnodigen op de receptie. Niet op het hele avondfeest, maar toch laten weten dat ze welkom zijn voor een glaasje!

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 21:00:16

Hoi,

Ik geef les en weet nog niet op welke school/scholen ik volgend jaar zal staan...
Ik ga gewoon de eerste lesdag na mijn huwelijk op het eind van de schooldag en glas geven in de leraarskamer en mijn vriend zou dan ook naar daar komen.

Ik vind dit de beste oplossing, want eigenlijk ken ik nog niet eens al mijn collega's bij naam en ons feest is echt alles aan elkaar voor vrienden en famillie daarom leek ons dit de beste oplossing. De collega's van mijn vriend zijn wel genodigd, maar dat zijn dan ook gewoon zijn 3 medevenoten waarmee we gewoon een heel goed contact hadden al van voor het opstarten van de venootschap.

Groetjes,
Celesta

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik10-3-2011 21:12:51

Ik ben sinds begin januari ergens anders begonnen na een ontslag .. Eerst wou ik mijn ex-collega's vragen voor het volledige feest en mijn nieuwe collega's enkel voor het dessertenbuffet maar ik ga het nu toch andersom doen. Ik werk tenslotte nu daar en ben van plan om er te blijven ook, band met ex-collega's gaat toch verwateren. In jouw geval heb je natuurlijk wel veel minder tijd om er over na te denken én je kent ze dan ook nog niet zo lang. Ik zou het precies ook niet doen omdat het té kort is, misschien inderdaad receptie als je die geeft of trakteren of zo.

M.
18-6-2011
 Meld misbruik10-3-2011 22:20:54

Ik persoonlijk zou je nieuwe collega's vragen voor de receptie. Je zal tenslotte met hen blijven samenwerken.... De band met vroegere collega's is hechter, maar zal sowieso verwateren, terwijl de band met je nieuwe collega's sterker zal worden. Dan is het na een tijd wel "raar" dat ze er niet bij waren..
Ik trouw in juni, en zit sinds december op mijn nieuwe job.
Ik heb dus 7 maanden "tijd" om mijn nieuwe collega's te leren kennen, dus dat scheelt dan hé.... Ik nodig mijn oude collega's ( diegene die ik nu nog hoor tenminste) uit op het dansfeest, en mijn huidige collega's die komen naar het avondfeest. Ik persoonlijk heb al een hele goede band met mijn huidige collega's, en dit op zo'n 3 maanden...

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik11-3-2011 9:32:24

Wij trouwen ook op 28 mei en bij mij is het ook zo dat ik nu op een school werk maar niet weet waar ik volgend jaar zal werken. Daarom heb ik ook besloten mijn collega's niet uit te nodigen. Wel nodig ik ze uit op de schieting de avond ervoor en trakteer ik de week na de trouw nog op een glaasje!

Als ik nu zou weten dat ik daar nog de rest van mn leven zou werken had ik ze uitgenodigd. Maar waarom ze uitnodigen als de kans er in zit dat ik na dit jaar nooit meer met hun zal samenwerken. Is mss cru maar zo voel ik het wel aan.

Mijn vriend zijn collega's hebben w wel uitgenodigd, hij werkt er al 3 jaar met vast contract en we komen nog af en toe samen voor een feestje. Ook ik ken hun, mijn vriend kent mijn collega's 'niet', enkel van zien.

Omdat ik dus trakteer op mijn werk en ze uitnodiging voor de schieting de avond ervoor, zou ik in jou geval ze gewoon uitnodigen voor de receptie.

succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-3-2011 12:00:23

Ik zou ook gewoon trakteren op het werk, als ik in jouw geval was.

Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik12-3-2011 16:55:32

Ik ben midden februari begonnen op een nieuw werk en trouw midden april. Ik heb zowel mijn oude als mijn nieuwe collega's gevraagd op de receptie. Ze apprecieerden het echt enorm, dus ik ben heel blij dat ik het gedaan heb!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info