Terug naar overzicht
hallo,eerst en vooral een dikke proficiat!!!geniet van je huwelijksreis, samen met je ventje!veel geluk samenkaren22.12.2006
Hoi Ine,Een dikke proficiat met jullie huwelijk.Geniet van je huwelijksreis (leuke verrassing trouwens)Groetjes,Eva
Proficiat!!!Zo tof om je uitgebreid verslag te lezen... Ik droom al helemaal weg!Geniet nog van je wittebroodsweken!GroetjesVicky09.09.06
Zo leuk,nu nog 16 dagen wachten en het is aan ons.Veel geluk samen.Groetjes Ellen
Hoi,Na het lezen van je verslag kan ik al niet wachten tot het onze beurt is, ik droom al helemaal weg! Ik zat echt heel geboeid je verslag te lezen!Geniet van de huwelijksreis en het allerbeste in jullie verdere leven!Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Hallo Ine,Om te beginnen proficiat met jullie huwelijk. Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben, en dat zijn nog 184 dagen. Na het lezen van je verslag kreeg ik kriebels in mijn buik.Veel plezier op jullie huwelijksreis.Tiziana07-10-2006
Ine,Proficiat !!!!Je voelt gewoon het geluk van die dag bij jou en je ventje enkel door je verslag te lezen.Ik hoop echt dat 09.09.06 bij ons even mooi zal worden.Geniet samen volop in Amerika.GroetjesAnn-Sophie
Dikke proficiat!!Zijn ook op 25 maart getrouwd en we hebben er ook zo van genoten! We hebben geluk gehad met het weer hé! GroetjesElke
Ine, wat een mooi verslag, echt ontroerend gewoon vind ik.Fijn dat jullie ervan genoten hebben en dat alles naar wens was!Veel plezier en geluk op jullie huwelijksreis.Groetjes Mireille01.09.2006