Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning

10-3-2011 20:11:26
Hallo iedereen,

Ik zit nu al wat te piekeren over de dagplanning. Ik leg jullie even uit waarom , alle tips zijn welkom.
Op zaterdag kun je in Koksijde enkel trouwen tot 12u.
De feestzaal is in Kortemark, een 50 minuten rijden en we worden er verwacht om de receptie te starten om 18u30.
Hoe laat trouw ik best voor de kerk?
Ik had gedacht rond 16 uur.

Maar wat doe je tussen 12 en 16 uur ? Wij kunnen de foto's gaan nemen, maar wat met de familie die in het stadhuis aanwezig was?
Mijn mama stelde voor op haar werk het feestzaaltje te gebruiken om samen te eten en een mini receptie te houden, aangezien mijn vriend z'n familie van Oost Vlaanderen komt...
Maar, ik vind het toch wel een groot gat...
Wat denken jullie?

Groetjes

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 865

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:13:28

mijn familie komt ook van 60km verder, maar ik trek mij eigenlijk niet aan wat ze op de middag doen :)
de ouders en grootmoeders gaan met ons mee om foto's te laten trekken, maar de rest niet... en aangezien ik toch geen grote feest wou, maar moet van mn moeder, trek ik mij daar niks van aan :)

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik10-3-2011 20:19:01

ik zou dit idd beter ook zo aanpakken...
ik kan ze ook gwn bij ons thuis ontvangen met sandwiches en dan vertrekken voor de foto's en zeggen dat ze tegen half 4 terug verwacht worden... ze kunnen mss een strandwndeling maken?! ;-)

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 20:23:21

Misschien kunnen jullie iets vroeger trouwen voor de kerk en daarna de gasten al naar de zaal laten gaan voor een vroegere receptie?
Normaal maken ze daar niet echt een probleem van.
Is het in Ten Boogaerde dat jullie trouwen?
Groetjes,
Elsie

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik10-3-2011 20:42:53

@ Elsie: Ja, het is in Ten Boogaerde. Ervaring hiermee?

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik10-3-2011 21:02:20

We zijn daar vorig jaar naar een huwelijk geweest, een héél mooie veranda!
En het eten was echt lekker.
Zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik10-3-2011 21:04:08

Ok, ben blij dat te horen Elsie!
Waar trouwen jullie?

Groetjes

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik11-3-2011 8:56:04

Wij trouwen in Ter Eeste in Roeselare, brouwerij van Rodenbach
www.tereeste.be

Melissa
30-7-2010
 Meld misbruik11-3-2011 9:22:13

Misschien kan je om 15u trouwen voor de kerk (reken toch maar zeker een anderhalfuur dienst + buitengaan bij de kerk) en een uurtje qua vervoer koksijde-kortemark
en als je dan nog tijd hebt kan je mooie foto's trekken aan de feestzaal zelf...! (mooie tuin en veranda!)

Wij hebben het ook zo gedaan en héél blij dat er zoveel tijd tussenzat, zodat we toch meer op ons gemak waren + we hebben foto's genomen van ons 2 op de ene locatie en bij de feestzaal nog eens foto's maar dan met de ouders+familie erbij.(en dat duurt toch snel een uurtje) Zo heb je toch een momentje ook voor jullie alleen die dag...

En uiteindelijk zullen de mensen toch maar een dik uurtje moeten wachten, want tegen dat je terug bent van stadhuis zal het 12u45 zijn en iedereen zal ook wel graag op tijd in de kerk willen zijn, dus tegen 14u30 zullen de mensen al weg zijn....

Geen zorgen maken in anderen die dag, het is jullie dag! geniet ervan!

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-3-2011 9:26:16

Ah, das idd een goed idee om foto's te nemen aan de feetzaal nog, in de tuin. Ik denk dat da wel bespreekbaar is met de mensen daar!
Goeie tip, dank je Melissa!

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik11-3-2011 13:45:40

Hoi

Ik trouw ook in Koksijde. Zowel voor de wet als kerk. Burgerlijk huwelijk zal één week vroeger zijn, wegens tijdsgebrek, feestzaal is in Kuurne, dus ook eventjes rijden.
In welke kerk trouw je?

Groetjes

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-3-2011 15:10:01

@Nele: in sint pieterskerk int dorp, maar er zijn restauratiewerken dus moeten we een 2de kerk selecteren als reserve.
Jij?

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 22:44:09

Ik zou ook wat vroeger trouwen voor de kerk. En voor die mensen van Oost-Vlaanderen is het de gelegenheid om onze kust te gaan verkennen. Strandwandeling zal er wel niet inzitten met die chique kleren aan! :o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...