Terug naar overzicht
mijn familie komt ook van 60km verder, maar ik trek mij eigenlijk niet aan wat ze op de middag doen :) de ouders en grootmoeders gaan met ons mee om foto's te laten trekken, maar de rest niet... en aangezien ik toch geen grote feest wou, maar moet van mn moeder, trek ik mij daar niks van aan :)
ik zou dit idd beter ook zo aanpakken... ik kan ze ook gwn bij ons thuis ontvangen met sandwiches en dan vertrekken voor de foto's en zeggen dat ze tegen half 4 terug verwacht worden... ze kunnen mss een strandwndeling maken?! ;-)
Misschien kunnen jullie iets vroeger trouwen voor de kerk en daarna de gasten al naar de zaal laten gaan voor een vroegere receptie? Normaal maken ze daar niet echt een probleem van. Is het in Ten Boogaerde dat jullie trouwen? Groetjes, Elsie
@ Elsie: Ja, het is in Ten Boogaerde. Ervaring hiermee?
We zijn daar vorig jaar naar een huwelijk geweest, een héél mooie veranda! En het eten was echt lekker. Zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit.
Ok, ben blij dat te horen Elsie! Waar trouwen jullie? Groetjes
Wij trouwen in Ter Eeste in Roeselare, brouwerij van Rodenbach www.tereeste.be
Misschien kan je om 15u trouwen voor de kerk (reken toch maar zeker een anderhalfuur dienst + buitengaan bij de kerk) en een uurtje qua vervoer koksijde-kortemark en als je dan nog tijd hebt kan je mooie foto's trekken aan de feestzaal zelf...! (mooie tuin en veranda!) Wij hebben het ook zo gedaan en héél blij dat er zoveel tijd tussenzat, zodat we toch meer op ons gemak waren + we hebben foto's genomen van ons 2 op de ene locatie en bij de feestzaal nog eens foto's maar dan met de ouders+familie erbij.(en dat duurt toch snel een uurtje) Zo heb je toch een momentje ook voor jullie alleen die dag... En uiteindelijk zullen de mensen toch maar een dik uurtje moeten wachten, want tegen dat je terug bent van stadhuis zal het 12u45 zijn en iedereen zal ook wel graag op tijd in de kerk willen zijn, dus tegen 14u30 zullen de mensen al weg zijn.... Geen zorgen maken in anderen die dag, het is jullie dag! geniet ervan!
Ah, das idd een goed idee om foto's te nemen aan de feetzaal nog, in de tuin. Ik denk dat da wel bespreekbaar is met de mensen daar! Goeie tip, dank je Melissa!
Hoi Ik trouw ook in Koksijde. Zowel voor de wet als kerk. Burgerlijk huwelijk zal één week vroeger zijn, wegens tijdsgebrek, feestzaal is in Kuurne, dus ook eventjes rijden. In welke kerk trouw je? Groetjes
@Nele: in sint pieterskerk int dorp, maar er zijn restauratiewerken dus moeten we een 2de kerk selecteren als reserve. Jij?
Ik zou ook wat vroeger trouwen voor de kerk. En voor die mensen van Oost-Vlaanderen is het de gelegenheid om onze kust te gaan verkennen. Strandwandeling zal er wel niet inzitten met die chique kleren aan! :o)