Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aparte kaartjes suite/receptie: ja of nee?

10-3-2011 22:33:25
Hallo meiden,

ik zie hier regelmatig items verschijnen over het al dan niet bijvoegen van een apart kaartje voor mensen die ofwel of de receptie ofwel op het avondfeest ofwel op beide uitgenodigd zijn.
Mijn receptie is echter maar klein en bestaat enkel uit de mensen van de suite (zo'n 25 mensen).
Moet ik nu ook een apart kaartje bijsteken dat ze uitgenodigd zijn voor de receptie? Op mijn uitnodiging staat immers niks over een receptie alleen over het avondfeest. Maar langs de andere kant: de mensen die in de suite meelopen weten toch sowieso dat ze de rest van de dag mogen volgen of niet soms?

Alvast bedankt
Lindsay

Lindsay
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 741

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik10-3-2011 23:03:45

Hoi Lindsay,

Ik zou zoveel mogelijk 'problemen' die zouden kunnen ontstaan vermijden en gewoon een simpel

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik10-3-2011 23:04:39

oei mn bericht komt niet volledig door, vervolg:

een simpel kaartje bijstoppen waarbij de uurregeling van de receptie ook genoteerd staat.
Duidelijker kan niet en er zal geen misverstand zijn hier omtrent.

Groetjes

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik11-3-2011 8:36:36

Bij ons bestaat de suite uit onze ouders, zussen, schoonbroers en grootouders.
Zij weten sowieso dat ze er heel de dag bij zijn en ik bespreek met hen ook vooraf de dagplanning. Ik steek er dus ook geen kaartje bij voor de korte receptie na de kerk bij ons thuis.

Wij hebben op onze uitnodiging iedereen uitgenodigd voor het avondfeest met dessertenbuffet vanaf 20.30 uur en steken bij sommige mensen een kaartje bij waarop ze ook uitgenodigd worden om vooraf met ons te gaan eten.

Te veel kaartjes maakt het onoverzichtelijk vind ik

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik11-3-2011 9:10:50

Wij dachten ook eerst een apart kaartje te laten drukken voor de mensen van de suite, maar aangezien wij hiervan maar 7 kaartjes nodig hadden liepen de kosten voor de druk zo hoog (5euro/bijvoegkaartje) op dat we dit niet gedaan hebben.

We hebben dan gewoon twee kaartjes gestoken in hun uitnodiging (ééntje die de personen krijgen van de receptie, en ééntje die de personen krijgen van het avondfeest).

We zullen hen wel nog afzonderlijk een planning geven van gans onze dag.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-3-2011 11:51:30

Wij hadden ook geen apart kaartje voor de suite hoor. Zij kregen gewoon het kaartje voor het avondfeest, maar wisten wel dat ze er een hele dag bij zouden zijn en dus ook aanwezig zouden zijn bij het middagmaal, de receptie,... Gewoon op voorhand goed briefen.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik11-3-2011 13:17:26

Wij hebben een algemene uitnodiging waar we een kaartje bijsteken voor het avondfeest of de receptie (hier zullen ook nog ander mensen buiten de suite worden op uitgenodigd)

Voor de suide maken we nog een dagplanning in de stijl van onze uitnodigingen (met vermelding van "ons logo") met de uren en plaatsen waar ze verwacht worden. Zo is er geen discutie over uren en adressen en kunnen ze tijdens de pauzes/dode momenten (waarop wij bv op reportage gaan) nog beslissen of ze de planning volgen of even naar huis willen of iets dergelijks. We hebben hiermee rekening gehouden aangezien de grootouders van mijn aanstaande 10 jaar ouder zijn dan de mijne en dus moeilijker een hele dag mee op pad kunnen.
De dagplanning zullen we zelf samenstellen en afdrukken zo is de kost minimaal maar is iedereen toch op de hoogte.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info