Terug naar overzicht
Het zou goed kunnen zijn dat je gratis knt trouwen, maar de administratie zelf kost je toch altijd wat hoor, dit is in elke gemeente zo. Bij ons moeten we in Koksijde een eenmalige betaling doen om de registratie enzo af te werken.Een buurgemeente vraagt dan weer per persoon 75 euro... Het hangt echt van gemeente tot gemeente af! Maar dat het je helemaal niks zal kosten zou mij persoonlijk wat verwonderen. Groetjes
hoi vanessa dit moet lukken wij trouwen ook op 02/07/2011 in vorselaar wij hebben onze papieren ook al moeten gaan tekenen en wij hebben ook nog niks moeten betalen welk uur trouwen jullie in het gemeentehuis wij om 12.30u grts sofie
@ Sofie: ik heb je een privéberichtje gestuurd. Dat moet inderdaad wel lukken! Spannend hé! groetjes Vanessa
In sommige gemeenten is het idd gratis. Dus ja, aangezien ze er niks van hebben gezegd, zit die kans er goed in! Wij moesten in St-Niklaas enkel het trouwboekje betalen (12 euro).
Hoi,Wij moesten ook niks betalen en ik vroeg dat en in Bree is alles gratis.Dus dat is echt wel mogelijk. Groetjes
Hey, wij hebben enkel administratiekosten moeten betalen en dat kwam neer op 24 euro en er komen geen kosten meer bij. 2*2 euro voor de attesten voor het werk en 20 voor de boekjes. Niet elke stad vraagt kosten hiervoor. Op sommige plaatsen dien je bijvoorbeeld nog te betalen voor het gebruik van het stadhuis. Groetjes