TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
22-12-2006
|
5-4-2006 16:14:16
hallo,
wij gaan kiezen voor de forfait want bij ons heb je maar 2 drankjes en moet je de huur van de zaal, de garcons, decoratie, ... per uur bij betalen en dan ben je echt beter af met forfait!
groetjes, karen 22.12.2006
|
|
Veerle
27-5-2006
|
5-4-2006 16:25:45
Een forfait is inderdaad niet altijd even interessant. Heel wat mensen vertrekken toch al na de openingsdans en het forfait is altijd zo opgesteld dat de zaal daar zeker winst uit haalt. Ik raad je af om dit te doen. Wij betalen een forfait van 22 euro waar aperitief, dranken bij het eten en de dranken tot 4 u in verwerkt zitten. Voor ons was deze forfait wel interessant. Maar weet dat feestzalen dit iets of wat opleggen voor hun eigen profijt.
groetjes
Veerle
|
|
Mieke
8-7-2006
|
5-4-2006 17:00:17
hallo,
Wij nemen ook de forfait, omdat die echt wel interessanter uitkomt, zeker omdat bij ons een heel grote groep is het echte 'plakkers' zijn, dus tot 's morgens vroeg blijven, bij ons kunnen ze er ook ongeveer 7 drankjes voor drinken , maar als je dit rekent over een hele nacht, kom je echt veel voordeliger uit. Hangt in principe af van het volk, als je denkt dat de mensen rond twee uur al gaan vertrekken, zou ik niet werken met forfait, omdat het dan de moeite bijna niet is.
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
5-4-2006 17:17:03
Bij ons kost de forfait maar 12,50 EUR, daarin zit de drank aan tafel + tijdens het dansfeest. Ook de bediening is inbegrepen. Zelfs als de meesten rond 2u naar huis gaan, is dit toch zeker het voordeligste.
En bovendien kan je dan zeker achteraf niet schrikken van de prijs. Want vergis je niet, op een trouwfeest drinkt iedereen door hoor. Het hoeft niet alleen alcohol te zijn, hé, ook cola's en watertjes gaan er snel door hoor.
Lindsay 06/05/06
|
|
Caroline
7-7-2007
|
5-4-2006 17:33:10
Ook wij kozen voor het drankenforfait. Bij ons is de prijs daarvoor ook vrij schappelijk (ik weet het niet direct van buiten, maar denk tussen de 10 en 13 euro).
Wat belangrijk is bij het beslissen over het drankenforfait is of je niet extra moet betalen voor bediening enzo als je geen drankenforfait neemt. Wij hebben vrij veel zalen gezien waar dat zo was. Het aantal obers dat je moest betalen per uur, hing af van het aantal personen dat nog op het feest waren. Zit in het drankenforfait ook de wijn en het water bij het eten, dat moet je ook nagaan...
|
|
Peggy
23-6-2007
|
5-4-2006 18:39:19
Ik zou je ook afraden de forfait te nemen. De zaal zei ons zelf dat de forfait zo berekend is dat ze der winst uithalen. Als je met een groep grote drinkers zit vind ik het wel aan te raden, maar zoals je zegt als het geen grote drinkers zijn en ze al vroeg huiswaarts zullen keren ga je daar geen voordeel uit halen. Per slot van rekening heeft iedereen aan tafel al zoveel gedronken als die wou. EN dan denk ik niet dat je nog aan 7 consumaties gaat komen.
Groetjes peggy 23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
18-8-2006
|
5-4-2006 20:07:22
Wel, wij zouden een forfait moeten nemen voor maaltijd van € 12,50 en voor dansfeest nog eens zoveel. Vind dat een beetje overdreven. Denk eigenlijk voor allebei los te nemen. Want bij forf
|
|
nathalie
28-7-2006
|
5-4-2006 20:10:46
Hoi
wij gaan ook voor het forfait, ook bij ons zit het welkomstdrankje(een cocktail), de drankjes tijdens diner(incl wijn en water) en alle drankjes nadien erbij, betalen wel veel, +/- 25 euro pp, maar ook alle koffie cappucino theees etc tijdens bruidstaart zitten erbij! groetjes nathalie
|
|
Katrien
18-8-2006
|
5-4-2006 20:11:30
want bij forfait (dus) zit de wijn tijdens maaltijd niet inbegrepen. Die zou dan nog eens bovenop de forfait betaald worden. (Kan ook forfait voor wijn en water kiezen - maar anderzijds zal ook niet iedereen dat willen drinken tijdens eten en ik kan de mensen moeilijk verbieden om frisdrank of bier te drinken bij het eten).µ Dus bij zowel avondfeest lijkt het me toch beter om mss zonder te werken. Ik had ook gevoel dat ze dat niet zullen aanbieden als ze er geen winst uit halen. Bediening is trouwens inbegrepen in prijs of ik nu met forfait werk of niet. En heb nog eens naar de gastenlijst gekeken, 70% van de gasten heeft er nog een uur rijden voor de boeg en 50% is boven de 45 en geen drinker. Hm, moeilijke beslissing... Nu, ik ben ook bang, als ik niet voor forfait kies dat ze zouden foefelen met aantal genomen drankjes... Heb al overwogen om met een soort tokens te werken - als mensen iets verbruiken geven ze een schijfje of zo aan de kelner, dan weet ik wat er effecvtief verbruikt is... Pfff, decisions
|
|
Ellen
22-4-2006
|
5-4-2006 20:59:57
Hallo Katrien Ook wij kozen voor een forfait. Zo weet je ook op voorhand wat de totale som is van het feest en sta je achteraf niet voor verassingen. groetjes Ellen
|
|
Debra
11-8-2006
|
5-4-2006 21:31:45
Hoi,
Wij kiezen absoluut voor een drankenforfait , zo sta je achteraf niet voor verrassingen en weet je vooraf hoeveel het plaatje je zal kosten!
Grtz Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
Lieve
1-9-2006
|
6-4-2006 7:33:09
Hey,
ik vond dit ook een moeilijke keuze... Ook een groot deel van onze genodigden moet nog ver rijden, dus ik hoop dat ze niet allemaal weg zijn om 2 u. Maar langs de andere kant zullen er wel een paar stevige drinkers tot het laatst blijven, dus wij hebben uiteindelijk gekozen voor de zekerheid van een voorafbetaalde som...
Groetjes, Lieve
|
|
peggy
13-10-2006
|
6-4-2006 7:48:04
Wij hebben ook voor een forfait gekozen dit is ongeveer 26 euro en dit voor alle dranken vanaf receptie tot 04.00 's morgens, en aangezien ze bij ons graag blijven plakken lijkt dit voor ons de beste oplossing.
groetjes, peggy 13.10.2006
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
6-4-2006 8:31:44
Wij hebben een forfait genomen omdat we achteraf niet voor verrassingen zouden staan. er zijn er altijd die minder drinken, maar er zijn er een heleboel die eens heel graag doordrinken.
Groetjes
|
|
Katrien
18-8-2006
|
6-4-2006 9:18:40
Hm, ben er nog niet uit hoor. Forfait vanaf 22u ongeveer € 12,50. En veel oudere mensen + die nog meer dan een uur moeten rijden... 't Is een feit dat je dan niet voor verrassingen komt te staan. Maar anderzijds kan het ook zo zijn dat ik dan mss wel 400 euro of zo teveel betaal
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
6-4-2006 9:50:14
Die forfait. is dat echt vanaf 22u pas? Bij ons was dit vanaf de receptie. dat is inderdaad wel veel geld, maar toch, tja, je zal vlug aan 7 drankjes per persoon liggen hoor denk ik
|
|
Elke
25-3-2006
|
6-4-2006 14:08:56
Wij konden geen forfait kiezen en betaalden per consumtie. Nu is er veel gedronken op ons feest en uitgerekend kwam dit op een kleine 20 € per persoon (van receptie tot einde, zonder de wijn en water aan tafel inbegrepen). Dus 't hangt er vanaf hoeveel je moet betalen voor het forfait. Maar sowieso raad ik dit ook af. In vele feestzalen komen ze dan veel minder rond en daar is altijd commentaar op achteraf! Groetjes Elke
|
|
Marie
26-8-2006
|
6-4-2006 18:55:47
Hallo,
Wij kozen niet voor een forfait. De reden: de service. Als elk drankje aangerekend wordt, dan wil men veel "verkopen" en verloopt de bediening heel vlot, iedereen krijgt voldoende drank en is binnen een zekere tijd bediend. Idem voor de receptie. We brengen onze eigen drank mee, daarop komt nog het kurkrecht. Hoe meer flessen ze dus uitgieten hoe beter voor hen. Dus wordt er goed bediend. Er is niets zo vervelend als gasten met een leeg glas.
groetjes
|
|
marissa
18-8-2006
|
7-4-2006 7:19:37
Er is niets vervelender als slechte reclame en ontevreden gasten, dus als je een forfait pakt en je hebt een goeie zaal gaan ze even goed hun best doen hoor, Marie ;)
|
|
Katrien
18-8-2006
|
7-4-2006 8:38:00
Elke, µµ Wat was de gemiddekde prijs per consumptie?
Mercikes, Katrien
|
|
Elke
25-3-2006
|
7-4-2006 10:21:37
1,8 € per consumptie en om u een gedacht te geven: wij hadden 115 gasten en er zijn 2 vaten bier doorgegaan en aan een derde begonnen (da is 110 liter ofwel 440 pinten...) Er zijn nu eenmaal mensen die veel drinken en anderen die met 3 cola's bij wijze van spreken de ganse nacht toekomen (zoals ik..) en dan is een forfait van 20 € echt wel veel betaald hé ;-) Hopelijk helpt dit je een beetje bij je beslissing... groetjes Elke
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|