Terug naar overzicht
Mijn schoonmoeder vond dat ook absoluut not-done, maar achteraf gezien, vond ze het wel mooi. Foto van mijn ventje met zijn zwart kostuum + zwart hemd en lichte das (zelfde kleur als mijn rok): http://www.facebook.com/album.php?aid=37003&id=1240628751#!/photo.php?fbid=1238490722647&set=a.1238471522167.37003.1240628751&theater
Doe gewoon waar je (en hij natuurlijk) je goed bij voelt! Aan de foto van Véronique te zien vind ik dit wel heel mooi en chique. Als je verloofde goed staat met zwart, waarom niet?
Super Véronique, dat is inderdaad ook ongeveer wat in gedachten heb.. want op het dansfeest zal ie zowiezo z'n vest uitdoen (heeft atlijd te warm) en dan staat ie daar in z'n wit hemd.. ik vind dat niet zo heel goed passen bij hem.. veel mooier met zwart... :) Toevallig geen zwart hemd met mancheteknopen gevonden? ;)
Ik vind dat absoluut kunnen!! Heel mooi zelfs! Mijn lief heeft ook een donker kostuum en wil een donker hemd met een lichte das... Dus je bent absoluut niet de enige...
probeer eens op www.hemdvoorhem.nl mijn verloofde heeft via deze site zijn (ivoor) trouwhemd met manchetknopen besteld. groetjes Joyce
supermooi, een zwart kostuum en zwart hemd met daarop een das die er wat "uitspringt" ...een vriendin van mij haar echtgenoot was, op hun huwelijk, ook volledig in het zwart en daarop een knalrode das ...Dat was heel erg mooi !!! Dus doen zou ik zeggen :)
Indien je niet wil dat je vriend (man tegen dan ;-)) in een volledig wit hemd op de dansvloer staat, kan je hem misschien onder zijn kostuumvest zo een gilet laten aandoen in dezelfde kleur als zijn broek & vest? Ik wil mijn toekomstige ook niet in een gewoon wit hemd zien, het staat hem niet zo en dan lijkt hij te sterk op de rest van de suite ;-), dus ik ga hem dat ook laten aandoen ;-). Een zwart hemd met felle das is natuurlijk ook heel mooi vind ik persoonlijk dus het is een moeilijke keuze ;-). Groetjes!
Mijn vriend zal in volledig effen zwart kostuum, met volledig zwart effen hemd en met een "brekend" giletje & das (zo eentje met zwart/rood in relief)... Zeker doen waar hij zin in heeft ;-) Ouders kunnen ouderwets zijn
Bedankt voor jullie mening :)
Zeker doen wat je zelf wilt en het mooiste vind !!!! Let wel op, het ene zwart is het andere niet, zoals je op foto ziet en als er een chakering inzit, vind ik het niet mooi, het moet echt wel helemaal het juiste zelfde zwart zijn van het kostuum dan. Wij dragen toch ook niet een zwart rokje met daarop een ander zwart blazertje, dat valt dan eigenlijk nog minder op dan direct een hemd onder een kostuumvest.
Ik vind dat ook heel mooi! Het is jullie trouw dus kiezen jullie toch zelf de kleren! De bruidegom mag toch anders zijn! Ik mag het kostuum van mijn toekomstige niet mee kiezen maar ik hoop dat hij ook zoiets neemt.