Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zwart kostuum + zwart hemd -> graag even jullie mening

11-3-2011 12:35:59
hey medebruidjes!

Graag even jullie mening...
Voor mijn verloofde heb ik al een zwart kostuum (met lichte streepjes erin), en persoonlijk vind ik een zwart hemd (effen) daar wel mooi bij, met dan een das die breekt (vb beige of zilver...) van kleur...
Maar m'n familie vindt dit niet kunnen, het zou helemaal niet passen..
persoonlijk vind ik dat de bruidegom toch iets anders mag aan hebben dan de rest van de suite (donker kostuum met wit hemd) en dan vind ik het wel leuk dat hij volledig in zwart is en ik in wit :)
Dus laat jullie fashion mind maar eens los op mijn combinatie?

Tweede probleem bij het zwarte hemd is dat ik er nergens één vind met mancheteknopen, blijkbaar is dat enkel in tinten wit te verkrijgen.... iemand hiervoor nog een tip?

Bedankt alvast,
Isabelle

Isabelle
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2400

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-3-2011 12:41:49

Mijn schoonmoeder vond dat ook absoluut not-done, maar achteraf gezien, vond ze het wel mooi.

Foto van mijn ventje met zijn zwart kostuum + zwart hemd en lichte das (zelfde kleur als mijn rok):

http://www.facebook.com/album.php?aid=37003&id=1240628751#!/photo.php?fbid=1238490722647&set=a.1238471522167.37003.1240628751&theater

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik11-3-2011 12:46:02

Doe gewoon waar je (en hij natuurlijk) je goed bij voelt! Aan de foto van Véronique te zien vind ik dit wel heel mooi en chique. Als je verloofde goed staat met zwart, waarom niet?

Isabelle
7-5-2011
 Meld misbruik11-3-2011 12:54:53

Super Véronique, dat is inderdaad ook ongeveer wat in gedachten heb..
want op het dansfeest zal ie zowiezo z'n vest uitdoen (heeft atlijd te warm) en dan staat ie daar in z'n wit hemd.. ik vind dat niet zo heel goed passen bij hem.. veel mooier met zwart... :)

Toevallig geen zwart hemd met mancheteknopen gevonden? ;)

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik11-3-2011 13:06:13

Ik vind dat absoluut kunnen!! Heel mooi zelfs! Mijn lief heeft ook een donker kostuum en wil een donker hemd met een lichte das... Dus je bent absoluut niet de enige...

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik11-3-2011 13:13:04

probeer eens op www.hemdvoorhem.nl

mijn verloofde heeft via deze site zijn (ivoor) trouwhemd met manchetknopen besteld.

groetjes
Joyce

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik11-3-2011 13:16:13

supermooi, een zwart kostuum en zwart hemd met daarop een das die er wat "uitspringt" ...een vriendin van mij haar echtgenoot was, op hun huwelijk, ook volledig in het zwart en daarop een knalrode das ...Dat was heel erg mooi !!!
Dus doen zou ik zeggen :)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-3-2011 16:59:03

Indien je niet wil dat je vriend (man tegen dan ;-)) in een volledig wit hemd op de dansvloer staat, kan je hem misschien onder zijn kostuumvest zo een gilet laten aandoen in dezelfde kleur als zijn broek & vest? Ik wil mijn toekomstige ook niet in een gewoon wit hemd zien, het staat hem niet zo en dan lijkt hij te sterk op de rest van de suite ;-), dus ik ga hem dat ook laten aandoen ;-).

Een zwart hemd met felle das is natuurlijk ook heel mooi vind ik persoonlijk dus het is een moeilijke keuze ;-).

Groetjes!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik11-3-2011 18:25:40

Mijn vriend zal in volledig effen zwart kostuum, met volledig zwart effen hemd en met een "brekend" giletje & das (zo eentje met zwart/rood in relief)...

Zeker doen waar hij zin in heeft ;-) Ouders kunnen ouderwets zijn

Isabelle
7-5-2011
 Meld misbruik12-3-2011 16:07:27

Bedankt voor jullie mening :)

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik12-3-2011 22:13:23

Zeker doen wat je zelf wilt en het mooiste vind !!!! Let wel op, het ene zwart is het andere niet, zoals je op foto ziet en als er een chakering inzit, vind ik het niet mooi, het moet echt wel helemaal het juiste zelfde zwart zijn van het kostuum dan. Wij dragen toch ook niet een zwart rokje met daarop een ander zwart blazertje, dat valt dan eigenlijk nog minder op dan direct een hemd onder een kostuumvest.

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik24-3-2011 10:45:53

Ik vind dat ook heel mooi! Het is jullie trouw dus kiezen jullie toch zelf de kleren! De bruidegom mag toch anders zijn! Ik mag het kostuum van mijn toekomstige niet mee kiezen maar ik hoop dat hij ook zoiets neemt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info