Terug naar overzicht
Dag Sabrina, Mijn broer is afgelopen zaterdag getrouwd en hun feest was in El Parador in Tielt. Er was werkelijk niets op aan te merken. Tijdens de receptie waren de hapjes heel lekker en verzorgd en als hoofdgerecht hadden ze gekozen voor een warm buffet wat eveneens enorm lekker was. Je kan al raden dat het dessertbuffet ook een schot in de roos was! Ze hebben ook gebruik gemaakt van de huisdj van de zaal en ook hij kreeg van begin af er de nodige ambiance in. Wij zijn van Gent en El Parador heeft ook de mogelijkheid om daar te overnachten na het feest. (wat trouwens heel gemakkelijk is na een lange dag en een prachtig dansfeest). Moest ik in de buurt wonen, wel ik zou geen seconde twijfelen om daar mijn trouwfeest te laten doorgaan. Groetjes Cindy
Ik ben er nog niet naar een trouwfeest geweest, maar wel naar het 50-jarig jubeleum van mijn grootouders. Er was geen dansfeest bij, maar wel superlekker eten! Wij moesten wel lang wachten tussen de gangen door. Maar het wachten werd wel beloond!
Mijn zus is er getrouwd en het is een echte aanrader!Vriendelijk, lekker eten, overnachting,...Zeer positieve ervaring mee!