Terug naar overzicht
Goh ik denk dat het logisch is als ze in een nieuwe relatie zit dat de rest voor die vriendin tijdelijk naar de achtergrond verschuift. Dat is zeker niet slecht bedoeld ten opzichte van jou, maar voor haar is haar nieuwe relatie nu even superbelangrijk en pas verliefden hebben enkel oog voor elkaar, willen toch constant bij elkaar zijn... Kdenk dat je je het niet te hard moet aantrekken hoor, dat gaat wel weer voorbij. Geef haar beetje tijd, na die eerste maanden komt er sowieso weer tijd voor vrienden. Ik snap jou ook volledig, daarom mss best eens gewoon haar erover aanspreken? Gewoon zeggen dat je superblij bent voor haar maar dat je het toch leuk zou vinden haar een beetje meer erbij te kunnen betrekken? Succes en niet te hard aantrekken!
Ik zie mijn getuige ook amper, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ze zo ver van me woont... Geruststellend woordje ? Je beste vrienden zijn niet altijd de mensen die je dagelijks hoor/zie! Mijn getuige stond klaar op een moment waar ik de diepste relatiecrisis meemaakte die ik me kan bedenken. Tot 5u 's nachts heeft ze naar me gezaag staan horen ... Ik ken er niet veel die dat zouden doen en mijn zogenaamd "beste" vriendinnen die ik dan wel dagelijks hoor hadden toen "geen tijd" Het is te zien dus hoe je je relatie inzie met je getuige. Denk je ook niet dat het gewoon allemaal met de nieuwe relatie te maken heeft ? Wie weet binnen 2 weken sta ze aan je deur Hoe waren wij in het begin? Ga je me zeggen dat je nooit een vriendin "heb laten links liggen" voor je relatie
Hey ik heb zelf ook mijn 2 beste vriendinnen als getuigen... en eerlijk gezegd zie ik ze ook veel minder dan dat ik echt zou ik willen! Maar dat maakt voor mij niet uit! Ze zijn er wel als je ze nodig hebt! En ik weet dat ik op elk moment van de dag bij hen mag aankloppen. En heb ook een serieuze relatiecrisis meegemaakt en zij waren de enige aan wie ik het heb verteld en ze hebben mij zo goed gesteund! Ik zou me geen betere getuigen kunnen inbeelden! Natuurlijk heeft ieder zijn leven maarja het is normaal wat ze nu meemaakt, nieuwe liefde... ze zal er vollop vanwillen genieten. Maar dat wilt nog niet zeggen dat ze jou vergeten is wacht maar eventjes af! Het komt wel goed Xxx
Toen ik ten huwelijk gevraagd werd heb ik meteen die avond tegen m'n vriend gezegd: haar heb ik graag als getuige!!! En ze was dol gelukkig dat ik haar gekozen had. Echter zij was op dat moment zwanger en ondertussen bevallen van een mooi zoontje.. We proberen geregeld af te spreken maar dit kan soms een maand of 2 of zelfs 3 duren omdat we geen datum kunne prikken. M'n vriend speelt int weekend voetbal, zij zit met de kleine, haar man is zelfstandige en ik.. tja, probeer me aan iedereen aan te passen!! En probeer om wekelijks toch een aantal keren te sms'n Wat je vriendin betreft.. hoe was jezelf toen je relatie nog heel pril was. Genieten van alle kleine dingen en dan komt de rest vaak op de 2de plaats hé! Ik zou me niet te druk maken.. jullie zijn de beste vrienden dus geef haar wat tijd met haar liefde en dan komt de rest ook weer goed!!
als je er echt mee in zit.. toch proberen zo snel mogelijk eens met haar af te spreken, en dan zal je zien hoe je elkaar gedraagt, is het zoals altijd heel leuk, is er ook niks aan de hand en is het echt gewoon omda ze een nieuwe relatie heeft en mss ni beseft da ze nu dingen laat liggen..is het een beetje gek het contact met haar, spreek haar er dan op aan over hoe zij het werk of de steun of hoe ik het moet zeggen eigenlijk beziet, enzo succes ermee
Je kan het haar ook altijd even voorleggen, gewoon even zeggen hoe jij j voelt bij het feit dat je haar niet meer hoort of ziet?!
Zo spijtig.. Ik zou haar hierover eens aanspreken enz eggen hoe je je erbij voelt..Want een getuige is toch zeer belangrijk en leuk als je iemand hebt die zich er volledig voor inzet..Ik vind ook dat je dit mag verwachten en als ze dan niet verandert zou ik haar misschien wel zeggen dat je voor iemand anders zou willen gaan.. Moeilijk gesprek maar het is wel JOUW dag he ;-)