Terug naar overzicht
Heyhey, Ik ben niet van de regio dus kan niet onmiddellijk helpen maar misschien toch een kleine tip (indien je nog geen gelnagels zou gehad hebben): Je kan deze best niet op je trouwdag zelf laten zetten maar beter 2 dagen ervoor (of ev. de dag ervoor). De reden hiervoor is dat je nagels geveild worden om de gel te laten hechten waardoor het roze van je nagels wel eens wat rodere plekken kan vertonen, wat natuurlijk niet zo mooi is bij een close-up van je trouwring ;-). Indien je het een 2tal dagen op voorhand doet, is het rode weg en zien ze er super uit! ;-) Groetjes!
hey renske ik ben zelf van vorselaar en ik laat de mijn altijd zetten door iemand van het internet via google vind je er verschillende en die zijn niet duur groetjes sofie
oke dank je voor de reactie @ evelien ik weet het ben het al gewoon van een vriendin van me maar die is verhuist naar buitenland :-( ik doe dit zelf ook sinds kort gelnagels zetten maar ben totaal nog geen expert ik doe hoe het moet maar bij mezelf vind ik het niet mooi ...
esthercoolen@telenet.be
hey renske , ik zou je graag verder helpen ik zet ook gelnagels ik ben nu ook ni echt ne krak er in maar ik zet men nageltjes ook bij me zelf en heb der al wel enkele positieve reactie op gehad ,het probleem is ik kan zelf ni me de wagen rijden anders had ik tot bij jou willen komen om je desnoods verder te helpen , je kan altijd is gaan zien op netlog als je wil daar staan enkele voorbeelde van de geen die ik zelf heb gezet staat ook bij die fotokes :) normaal als je mijn naam intikt op netlog dan vind dat wel je gaat dan wel vriendschap moete aanvragen want ik laat niet iedereen toe wegensomstandigheden :) mijn volledige naam is vervoort nancy ik wens je anders nog veel succes met je zoektoch grtz nans