Terug naar overzicht
Heb ik inderdaad ook gemerkt :-). Denk persoonlijk dat die personen niet goed snappen dat een forum er is om advies te krijgen en over zaken te discussiëren en niet gewoon om uw gelijk te halen :-). Groetjes!
Wij zijn hier om elkaar te helpen om goede ideetjes op te doen of leuke tips te krijgen niet meer of minder.. Groetjes Frida
Inderdaad, volledig mee eens. Wij hebben oa onze fotograaf al gevonden via dit forum. Groetjes, Sonja
Ik begrijp dat ook niet.Heb ook al eens een antwoord naast de vraag gehad, waarvan ik dacht das mijn keuze niet zagen... En dan antwoord ik gewoon vriendelijk dat ik graag zou hebben dat men enkel mijn vraag beantwoord... Ik heb al veel leuke tips gekregen enzo dus ik heb het hier erg naar mijn zin...Als je het toch allemaal beter weet ofzo moet je ook niks vragen hé...
Ach, ieder moet gewoon zijn huwelijk organiseren zoals je het zelf het beste vind. Commentaar krijg je toch. Ik denk niet dat iemand al een huwelijk heeft meegemaakt waarvan je naderhand denkt "Ik zou identiek hetzelfde willen' Zoals anderen al schreven, het forum is super om ideeën op te doen of om tips te krijgen. Ik heb er al veel aan gehad. Succes met de voorbereidingen allemaal!
Ik vind eigenlijk, door er dan nog een topic over te maken, dat ze nog te veel krijgen :) Zo'n mensen moet je gewoon laten doen, Ze zijn de moeite niet waard om te vermelden :)
Niets van aantrekken. Die hebben misschien iets in hun hoofd en denken dat dat het van het is en dan zien ze toch dat andere er anders over denken. Ze kunnen moeilijk om met feedback. Maar dat is juist de kracht van een forum, degene die er wel voor openstaan vinden hier toch veel inspiratie. Dat is toch zeer mooi.Groetjes
Wij hebben onze DJ via deze site gevonden. Vele leuke topics steeds opnieuw en dan nog vaak topics waar je zelf nog niet aan gedacht had. Heb er persoonlijk al veel aan gehad. Niet altijd wat ik er van verwachtte, maar daarom nie slechter, dan wordt je in je enthousiasme toch weer evengtjes met 2 voeten op de grond gezet. Succes allemaal