Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk weer wat kunnen schrappen! :)

12-3-2011 10:08:55
Hallo allemaal!

Eindelijk loopt alles weer wat vlotter bij ons!
De nieuwe getuigen van mijn toekomstige is gevraagd (eergisteren) en gisteren zijn we dan ook meteen op ondertrouw geweest (wat geen paar dagen te vroeg was).
Gisteren heb ik nog eens een proefkapsel laten doen en ben ik ook mijn kleed gaan passen: het was in één woord SUPER! (alleen de juwelen die ik had komen met het kapsel niet zo goed uit, maar das een kleintje om op te lossen).
we hebben een super enveloppendoos gevonden, volledig 'ons'. Ik moet het alleen nog een deel herspuiten in de juiste kleur.
alle uitnodigingen zijn sinds eergisteren de deur uit (sommige schandalig laat, maar doordat je ze in persoon gaat afgeven, kan je dat wel even uitleggen)
We hebben eergisteren ook afgesproken met de fotograaf die ons ook uit de nood hielp wat de fotolocaties betrof.

Met zo een weekje vakantie kan je plots veel inhalen. Het slechte is nu wel, dat door een hele week met de trouw bezig te zijn, ik mijn schoolwerk enorm moet inhalen. Nu maandag weer stage voor men klasje en heb er nog niets voor gedaan. Maar ach, dat kan ik beter relativeren dan dat de trouw zo hopeloos achterop hinkelt!

Veel succes nog allemaal!

Anika
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 679

Sanne
9-4-2011
 Meld misbruik12-3-2011 11:25:50

Mooi trouwdatum gekozen :). Ik heb ook een weekje verlof gehad, wij hebben contact gehad met de traiteur, enveloppendoos gemaakt, gastenboek gekocht en een tekst ingeschreven, naar de notaris geweest om onze huwelijksakte naar wens op te stellen, eerste pas gehad van het trouwkleed en onze ringen worden vandaag gegoten! Ik heb ook nog geen schoolwerk gedaan, en nu de zon vandaag zo schijnt heb ik vandaag ook bitterweinig zin! Morgen een verjaardagsfeest.. ik denk dat ik maandag dan maar eens minder voorbereid voor de klas zal staan, maar dat zal ons wel vergeven worden want de kinderen zijn meestal nog redelijk moe/lui van de vakantie :).

Veel groetjes, nog 27 daagjes!

Sanne en Tim

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik12-3-2011 11:32:02

Ja het is inderdaad een mooie datum! Ik hou elke dag de bomen in het oogn omdat ik stiekem heel hard op dat er dan al heel wat groen te zien zal zijn en dat het niet zo een kale indruk meer geeft....

Onze ringen liggen sinds donderdag thuis :) ik heb ze stiekem al een paar keer aangedaan.. Ik kan niet wachten om hem aan te doen en niet meer uit te moeten doen. Nu is het inderdaad niet lang meer: die 27 dagen gaan zo voorbij zijn!

groetjes
Anika en Bart

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...