Terug naar overzicht
Mooi trouwdatum gekozen :). Ik heb ook een weekje verlof gehad, wij hebben contact gehad met de traiteur, enveloppendoos gemaakt, gastenboek gekocht en een tekst ingeschreven, naar de notaris geweest om onze huwelijksakte naar wens op te stellen, eerste pas gehad van het trouwkleed en onze ringen worden vandaag gegoten! Ik heb ook nog geen schoolwerk gedaan, en nu de zon vandaag zo schijnt heb ik vandaag ook bitterweinig zin! Morgen een verjaardagsfeest.. ik denk dat ik maandag dan maar eens minder voorbereid voor de klas zal staan, maar dat zal ons wel vergeven worden want de kinderen zijn meestal nog redelijk moe/lui van de vakantie :). Veel groetjes, nog 27 daagjes! Sanne en Tim
Ja het is inderdaad een mooie datum! Ik hou elke dag de bomen in het oogn omdat ik stiekem heel hard op dat er dan al heel wat groen te zien zal zijn en dat het niet zo een kale indruk meer geeft.... Onze ringen liggen sinds donderdag thuis :) ik heb ze stiekem al een paar keer aangedaan.. Ik kan niet wachten om hem aan te doen en niet meer uit te moeten doen. Nu is het inderdaad niet lang meer: die 27 dagen gaan zo voorbij zijn! groetjesAnika en Bart