Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te laat ??? zorgen maken?

12-3-2011 12:26:21
Hey iedereen,

Nog 54 dagen...

We zijn met alles op schema.
Alleen mijn man heeft nog geen kostuum. Hij heeft juist gebeld naar de winkel waar hij zijn pak wilt kopen en zij hebben voorgesteld om 10/04 langs te komen voor een pak.
Ze zeiden dat er genoeg tijd was... en dat er dan meer collectie in huis is. Maar ik vindt het zo laat...

Moet ik me zorgen maken??

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 964

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik12-3-2011 12:54:27

ik zou toch niet veel langer wachten ... wij trouwen op 18 juni en mijn man is 4 weken geleden zijn kostuum gaan bestellen. begin april moet hij terug om nog eens te passen en eventuele aanpassingen te doen ...normaal kon hij maar eind april terug komen, maar hij is zeeman en vertrekt dan weer, dus heeft de winkel er een beetje vaart achter gezet ..

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-3-2011 13:09:51

Mijn man heeft zijn kostuum gekozen en mocht meteen zijn hemd meenemen. Zijn broek moest wel nog ingekort worden en de mouwen van zijn vest uitgelengd. Een week later mochten we het kostuum alweer ophalen. Dus je ziet, het kan snel gaan!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik12-3-2011 14:11:14

Waarom mag hij pas zo laat komen? Mijn verloofde is vorige week zonder problemen gewoon naar zo'n zaak geweest, hij is naar Wellens in Herentals geweest.

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik12-3-2011 15:49:05

Mijn verloofde heeft zijn kostuum ook pas gekocht toen onze teller op 50 stond hoor. Dat was nergens een probleem. zijn broek moest ook worden ingekort en dat duurde inderdaad een weekje. Dus geen stress, bij een man gaat dat vaak véél vlotter :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info