Terug naar overzicht
Severine vn , kan geen toeval zijn? (sociaal werk?...) en anders vergis ik me :)
haha Ja! Heidi! Da's toevallig! hoe gaat het? sta je ook op trouwen?
jaa, een jaartje later dan jullie wel :) en, hoe vlotten de voorbereidingen? waar geef je de feest e.d.? :) Tis allemaal spannend hé :)
amai nog niet! de voorbereidingen gaan goed! Tbegint echt dichter te komen nu. Wij trouwen hier in Zele maar ons feest gaat door in Salons Mimosa in Eeklo. we kennen de zaal van een aantal andere trouwfeesten en dit was telkens dik in orde ;-) dus we gaan voor zekerheid. Ben nu volop bezig met mijn misboekje maar da's echt niet makkelijk! Wel superleuk om voor te bereiden he! Als je nog info ofzo nodig hebt, dan laat je je maar horen. Het meeste is bij ons geregeld. Je mag me altijd een privémailtje sturen dan. Hoe vlot het bij jullie? Groetjes!
Wij zijn nog op zoek naar een zaal :) Vorige week naar Hof Ter Meyghem in Oudegem geweest, en morgen naar Hof Ter Velden in Baasrode gaan kijken... Mijne vriend is niet zot van al dat geloop, dus ik hoop dat we tussen één van de twee kunnen kiezen :) In Oudegem zouden we wrs wel al van datum moeten veranderen, wat we toch liever niet doen... enfin we zien wel :) voor de rest ben ik dolenthousiast het internet aan't afschuimen met ideëen voor de cadeau'tjes voor de gasten, de uitnodigingen, leuke initiatieven voor op de feest (feestviltjes, fotocameraadjes....) kvind het allemaal geweldig :)