Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taak bruidskindjes

12-3-2011 18:50:03
Hoi bruidjes,

Wij hebben drie bruidskindjes, maar weten niet goed wat we hen die dag kunnen laten doen.
Welke taken geven jullie aan de bruidskindjes??

Bedankt!

Evi
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1577

Miriame
25-6-2011
 Meld misbruik12-3-2011 19:05:23

Hallo Evi,

Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe oud je bruidskindjes zijn
Wij hebben zelf 3 bruidskindjes, onze dochter van bijna 6 dan en onze zoon van bijna 4 en dan mijn metekindje 2.5 jaar...We trouwen ook alleen voor het Stadhuis dus hun "taakjes" zullen er snel op zitten . Sowieso laten we hen ons de ringen brengen, en dan bij het buitengaan van het stadhuis voor de kindjes die komen laten we hen de snoepzakjes uitdelen. En als het mag, maar dat moeten we nog navragen, gaan we hen rozenblaadjes laten strooien .
We nemen ze ook mee naar onze fotoshoot maar daarna zijn ze "vrij", de locatie waar we onze receptie en avondfeest geven heeft een speeltuin dus mogen ze spelen .
Maar volg voor de rest hiet ook even mee, misschien zijn er nog mogelijkheden maar voorlopig houden we het hierbij.

Groetjes

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik12-3-2011 19:58:04

Bij ons blijft het bij het 'voorlopen' in de kerk. Het jongste kindje zal de ringen aanbrengen en het oudste kindje willen we graag iets laten voorlezen in de kerk, alleen weten we nog niet wat. Ah, en nog een taak: poseren voor een hele schattige foto! :o)
Daar blijft het bij hoor. Maar ik ben ook benieuwd of ik hen nog iets leuks kan laten doen.

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik12-3-2011 20:37:31

Bij ons zal 1 kindje mijn sleep dragen. Een ander kindje mag rozenblaadjes strooien. En het derde kindje zal het ringkussentje dragen. = bij intrede in de kerk

Na de mis mogen ze snoepjes helpen uitdelen.

Meer taken vind ik niet.

Groetjes
Ellen

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik12-3-2011 20:54:28

Ik heb er twee die mijn sleep dragen. 2 die zullen voorlopen & ringen komen brengen. Daarna laten we allemaal samen ballonnen los. Op de receptie zal er dan een ballonclown aanwezig zijn

lies
2-7-2011
 Meld misbruik13-3-2011 6:47:11

Onze bruidskindejs zijn nog zeer jong. Beide net geen 2 jaar, dus bij ons zal het vooral om de schattigheidsfactor te doen zijn!
Ik zal al blij zijn als we ze samen tot vooraan in de kerk krijgen ;-)

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 10:14:16

Vanaf het moment dat we verloof waren hebben we tegen mijn zus gezegd dat hun kindje bruidskindje mag zijn, op onze trouwdag zal Dries 1 jaar en 14 dagen oud zijn (super schattig dus!) We weten niet of hij tegen dan zelfstandig kan lopen, maar anders laten we hem gewoon kruipen!
Omdat er bij Wouter in de (stief) familie ook drie kindjes zitten en we deze niet kunnen achterhouden, mogen zij de misboekjes uitdelen (ze weten het wel nog niet, maar ik denk dat het geen probleem zal zijn..)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...