Terug naar overzicht
Hallo Evi, Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe oud je bruidskindjes zijn Wij hebben zelf 3 bruidskindjes, onze dochter van bijna 6 dan en onze zoon van bijna 4 en dan mijn metekindje 2.5 jaar...We trouwen ook alleen voor het Stadhuis dus hun "taakjes" zullen er snel op zitten . Sowieso laten we hen ons de ringen brengen, en dan bij het buitengaan van het stadhuis voor de kindjes die komen laten we hen de snoepzakjes uitdelen. En als het mag, maar dat moeten we nog navragen, gaan we hen rozenblaadjes laten strooien . We nemen ze ook mee naar onze fotoshoot maar daarna zijn ze "vrij", de locatie waar we onze receptie en avondfeest geven heeft een speeltuin dus mogen ze spelen . Maar volg voor de rest hiet ook even mee, misschien zijn er nog mogelijkheden maar voorlopig houden we het hierbij. Groetjes
Bij ons blijft het bij het 'voorlopen' in de kerk. Het jongste kindje zal de ringen aanbrengen en het oudste kindje willen we graag iets laten voorlezen in de kerk, alleen weten we nog niet wat. Ah, en nog een taak: poseren voor een hele schattige foto! :o)Daar blijft het bij hoor. Maar ik ben ook benieuwd of ik hen nog iets leuks kan laten doen.
Bij ons zal 1 kindje mijn sleep dragen. Een ander kindje mag rozenblaadjes strooien. En het derde kindje zal het ringkussentje dragen. = bij intrede in de kerk Na de mis mogen ze snoepjes helpen uitdelen. Meer taken vind ik niet. Groetjes Ellen
Ik heb er twee die mijn sleep dragen. 2 die zullen voorlopen & ringen komen brengen. Daarna laten we allemaal samen ballonnen los. Op de receptie zal er dan een ballonclown aanwezig zijn
Onze bruidskindejs zijn nog zeer jong. Beide net geen 2 jaar, dus bij ons zal het vooral om de schattigheidsfactor te doen zijn! Ik zal al blij zijn als we ze samen tot vooraan in de kerk krijgen ;-)
Vanaf het moment dat we verloof waren hebben we tegen mijn zus gezegd dat hun kindje bruidskindje mag zijn, op onze trouwdag zal Dries 1 jaar en 14 dagen oud zijn (super schattig dus!) We weten niet of hij tegen dan zelfstandig kan lopen, maar anders laten we hem gewoon kruipen! Omdat er bij Wouter in de (stief) familie ook drie kindjes zitten en we deze niet kunnen achterhouden, mogen zij de misboekjes uitdelen (ze weten het wel nog niet, maar ik denk dat het geen probleem zal zijn..)