Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat na openingsdans?

12-3-2011 21:30:38
Hey,

Wat gaan jullie doen na de openingsdans?
Of wat hebben jullie gedaan om direct toch wel wat volk op de dansvloer te krijgen?
Ik ben niet zo voor de vermenigvuldigingsdans.......
Daarom mijn vraag om het toch op een toffe manier op dreef te krijgen.

groetjes

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1097

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik13-3-2011 10:31:34

Wij zijn op een trouwfeest geweest waar de bruidegom na de openingsdans een liedje ging zinnen. Hij begon met "dos cervesas" (slechts een aantal woorden hoor), onmiddellijk was heel de zaal in polonaise. De toon was gezet.

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik13-3-2011 13:49:31

Gewoon goeie muziek kiezen zou ik zeggen. Maar hou er rekening mee dat sommige mensen eerst hun angst wat moeten overwinnen ook vooraleer ze de dansvloer op 'durven'.

Isabel
16-7-2011
 Meld misbruik13-3-2011 20:15:30

Er zijn zo wel van die nummers waarvan iedereen direct begint te dansen. Ik dacht aan "alors on dance" van Stromae...

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik14-3-2011 17:16:28

onze openingsdans is naar het einde toe bewerkt, het lijkt of de muziek valt uit, dan komt Everybody dance now, van Snap! wij doen dan effe een hiphopje en DJ gooit er een knalplaat achter, feest begonnen !!

jill
30-6-2012
 Meld misbruik5-4-2011 12:51:49

@ilse, je kan dit ook gewoon bspreken met de DJ om echt een feestnummer te draaien, als ze nog niet dansen dan sleur je ze toch gewoon op de dansvloer, dat ben ik alvast van plan :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...