Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar Japan

12-3-2011 22:46:20
Onze huwelijksreis gaat normaalgezien naar Japan.... de 4 vliegtickts liggen al vast, voor onszelf en onze 2 kinderen.
Iedereen super enthousiast tot gisteren ...
Niemand hier heeft nu nog zin om te gaan en de annulatieverzekering wil tot hiertoe niet tussenkomen omdat ons vertrek pas begin juli is.
Op zich is dit een luxeprobleem natuurlijk, die mensen die daar wonen hebben het pas erg.
Maar dit in het water zien vallen is wel een domper, en ik mag niet denken aan hoeveel geld die tickets al gekost hebben.
Hopelijk duikt er de komende weken en oplossing op!

Mireille
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1087

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik13-3-2011 8:52:51

Oh Mireille, da's echt niet leuk! Ik duim voor je mee dat alles in orde komt!

Liefs,

Nathalie

Silke
18-6-2011
 Meld misbruik13-3-2011 9:32:38

hey Mireille,
Wij gingen naar normaal naar Djerba (Tunesië).
Donderdag belde het reisbureau om te zeggen dat ons hotel wat achterstant heeft opgelopen met de verbouwingen met dat gedoe daar. daarom kan het hotel niet openen.
Dus hebben we gratis ons reis mogen annuleren, en nu gaan we naar Mexico. Ben er niet kwaad voor met die toestanden daar.

Dus er is nog hoop ! hopelijk ook zoveel geluk als ons !
Ik duim mee voor jullie !
Groetjes

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik13-3-2011 14:23:54

Oh nee, dit had niemand kunnen voorzien!
Ligt jullie hotel in het getroffen gebied? Het is natuurlijk wel nog even, maar het is niet leuk om met zo'n gevoel te moeten wachten tot juli. Ik hoop dat er eventueel een andere oplossing kan gevonden worden voor jullie.

@Silke: wij trouwen op dezelfde dag en gaan ook op huwelijksreis naar Mexico. Wanneer vertrekken jullie? Ook misschien 21 juni? En naar welk gebied of hotel?

Silke
18-6-2011
 Meld misbruik13-3-2011 21:16:01

Hey Ineke, wij vertrekken normaal Maandag 20 juni van Amsterdam naar Cancun als ik het goed heb. en verveblijven in hotel Caracol
Groetjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 10:10:16

Met of zonder annulatieverzekering, maakt niet uit!
Ze mogen je normaal gezien niet naar een rampgebied laten gaan tenzij jij uitdrukkelijk de wens hebt om toch te gaan!
Wacht nog even af, het is er nu allemaal nog zo onduidelijk, over een maand is er meer zekerheid over de getroffen gebieden, de heropbouw, ... en dan zal je wel kunnen annuleren!

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik14-3-2011 11:31:26

Momenteel enkel slecht nieuws. De vliegtickets wil men momenteel niet omboeken. Dit kost zoveel geld dat een alternatief er niet in zit.
Afwachten maar en stoppen met reisplannen maken.

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 21:18:18

Goed nieuws: we mogen omboeken naar een andere bestemming!
Nu maar zoeken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums