Nu Online
Momenteel zijn er 728 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekleedje

12-3-2011 22:51:33
Hallo,

weet er iemand op welke plaatsen je allemaal de love collectie van enzoani kan kopen?
Ik ben vandaag gaan kijken bij elena in Deinze maar ze hadden mijn maat niet meer en het huwelijk is al binnen 3 maanden dus konden ze het niet meer bestellen!

Groetjes

Heike

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 923

Dorine

Meld misbruik13-3-2011 8:42:02

Linea Lin in Lochristi verkoopt die ook, zou best wel niet te lang meer wachten denk ik.
Cony in Aalter, idem.
Polly Magoo in Eeklo, verkoopt wel niet de Love-collectie, maar hebben wel heel mooie kleedjes in dezelfde stijl en betaalbaar, voordeel is dat je daar wel direct uw kleedje (of na aanpassing) kan meenemen.

groetjes en succes met de zoektocht

Heike

Meld misbruik14-3-2011 0:21:48

Hartelijk bedankt Dorine! ik zal zeker een kijkje nemen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...