Terug naar overzicht
Hier dezelfde dag als jullie en ja hoor, de stress is al aanwezig! wij hebben deze week heel veel kunnen doen (maar dat was ook nodig want we stonden hopeloos achter) Dit is wat wij nog moeten doen: ·Juwelen Anika·Paraplu·Afspraak feestzaal (16/03?)Taart kiezen ·Taarttoppers bestellen·Verdelen praktische rollen·Enveloppendoos + rekkertjes·Oude tandem laten nakijken·Ava:groen lint breed + naar bloemist doen + stof kleed·CD’s (mis, receptie, diner)·Tafelverdeling·Misboekjes gedrukt·Laatste afspraak Passade?·Pas kleed 30/03/2011 ·Kapper Bart·Gelnagels·Stiftjes voor wagens·Schuimwijn en fruitsap inslagen 8 april·Lunch besteld·Tekstje gastenboek·PraktijkzakoIdentiteitskaartenoZakdoekenoDafalganoKlein geld (evt. fooien)oTrouwboekje·Iedereen nog eens opbellen·beer + foto gastenboektafeltje·Huis versieren·Bloemen in kerk hangen groetjes
hallo , ook hier dezelfde datum wat moeten wij nog doen : -een witte paraplu vinden (zwarte heb ik al) -taarttoper naar de bakker brengen en het juiste aantal doorgeven , de rest is al geregeld -briefje voor de straat maken zodat op onze dag onze oldtimer erdoor kan (wij wonen namelijk in een smal doodlopend straatje) -manicure + schoonheidssalon -gastenboek -de gasten even nahoren wie er juist ga zijn want blijkbaar zijn er nog een deel die nog niet bevestigd hebben -batterijen aankopen voor ons eigen fototoestel (nieuwe dan) -zeker onze eigen camera ook nog eens helemaal laten uitleggen aan de persoon die voor ons gaat filmen en al de andere rest ik al geregeld :p
hoi, Wij trouwen ook in april, maar de 30e. Nog 47 dagen op de teller... Wat is al in orde:- kledij bruid en bruidegom (totaalpakket): OK (kleed afhalen op 20/04, kostuum wordt één van de dagen verwacht)- feestzaal, gemeentehuis, kerk, fotograaf, locatie receptie, ringen, enveloppendoos, bruidssuiker, bedankjes, huwelijkskaars, ceremoniemeester, huwelijksreis, uitnodigingen bezorgd: OK- misboekje ligt bij de pastoor nog te doen:- liedjes op CD zetten (deadline: deze week)- afspraak maken voor bezichtigen kerk ivm bloemstukken (bloemen doet mijn schoonmoeder) (volgende week)- dagplanning van onze ceremoniemeester doornemen/aanvullen (deze week) + doornemen met de suite (volgende week)- naamkaartjes maken voor tafelindeling (diner is enkel met de suite, dus 20pers.)- bezoeken binnenlocaties fotoshoot - zo dadelijk gaan we een dagje naar Aquatopia met één van onze bruidskindjes en haar zusje (om elkaar wat beter te leren kennen)- menukeuze (vis of vlees) opvragen aan onze suite- bestellen autoversiering + ballonnen (eind maart - begin april)- laatste afspraak proefkapsel en make up (eind maart)- 1 april ga ik winkelen met mijn bruidsmeisjes- dagplanning doorgeven aan fotograaf (begin april)- bedankjes + bruidssuiker verpakken (begin april) groetjes en nog veel succes iedereen!Joyce
Hey, Wij zitten goed op schema maar er zijn toch nog een aantal dingen te regelen. nl: Reeds gedaan: - Ringen en ringkussentje - Kledij bruid, bruidegom, bruidsmeisjes ( en accesoires ) trouwkleed afhalen 30 maart OK - Zaal + zaalversiering OK - decoratie auto en kerk OK - afspraken kapper - make-up OK - gastboek - eveloppendoos - huwelijkskaars - huwelijksreis - geschenken voor getuigen en ouders - fotograaf - DJ - OK - auto's OK - huisversiering OK ( wordt door de buren gedaan, traditie ) Nog te doen: - Bestellen van kaas voor dessertbuffet. - doorgeven van wijn en cava. ( enkel dessertbuffet met vrienden, ... ) - Doorgeven hoeveelheid aanwezigen voor dessertbuffet en avondmaal. ( avondmaal met naaste familie ) - misboekjes kopiëren en bundelen. - CD branden voor kerk - gelaatsverzorging Week 4 april tot 9 april - fruit - kaas en groenten halen. ( zelf maken van fruitsla en soep ) - bloemen halen ( schoonmoeder maakt alles zelf van bloemstukken ) - gelnagels - doornemen van misboekje met verloofde en ceremoniemeester - beloften inoefenen. Ik denk dat dit ongeveer alles is. Als ik iets vergeten ben, laat me iets weten. Weet iemand wat je allemaal moet meenemen de dag van de trouw. Nog veel succes allemaal!! Groetjes