Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren was top !

13-3-2011 8:10:22
Dag bruidjes !!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Samen met de schoonmama en mama achter een suitekleed voor hun en voor mij mijn tweede pas !

T'was super tof ! De mama's hebben hun kleding gevonden (oef) en ik ... Ik mocht dan mijn jurk in... Ik was erg bang want vorige keer hadden ze hem 2 maten te groot besteld, maar daar zie je nu echt NIETS meer van !! Super werk !! T'mocht wel nog wat strakker van corset, dus dat zal weer moeten aangepast worden. En dan nog de beneden beetje inkorten en dat komt helemaal goed! 23 april zou ik hem al kunnen meenemen naar huis

Ben ook enorm blij dat de mama's toch hun zin hebben gevonden ... T'was geen easy job, vooral niet voor mijn mama met haar dubbele D die ze héél graag verborgen hou .. Ze draagt nooit een rok, laat staan een bustier met lange rok, maar goed ze was er wel voor te vinden na héééél lang aandringen (ze droeg liever een mantelpak, maar mijn grootmoeder draagt dat ook.. Dan had ze het door dat dit misschien té ouderwets was...)

We zijn dan verder gereden naar't shopping waar mijn mama dan ook meteen al haar juwelen gevonden heeft. En ik mijn ketting !! Dus qua accessoires ben ik ook volledig compleet (weer iets minder op het lijstje!)

's avonds naar Auchan gereden. Mijn stiefpa is een grote wijnkenner en hij zei dat de rode wijn die de zaal ging serveren toch niet dat is. Hop efkes 60 flessen wijn gaan inkopen

Onze tafelschikking van paar dagen geleden zal dus moeten aangepast worden, geen al te grote miserie, maar toch ... Enfin alles loopt dus vlotjes, volgende zaterdag gaan we voor zijn kostuum deel 2 (hemd, vestje,...) en zondag is het make up proef dag!

Vele groetjes van een gelukkig bruidje die morgen de 6 ziet verdwijnen en opeens naar 59 dagen zal overschakelen ...

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 592

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik13-3-2011 11:17:12

leuk leuk leuk

wou dat ik ook al een stukje verder zat hehe
ik heb nog 425 dagen te gaan

ann
7-7-2012
 Meld misbruik13-3-2011 17:25:44

Hallo Aurelie,

t Begint toch ferm te naderen!!! Leuk te horen dat alles vlot verloopt. Al die gillet en of das gevonden voor uw ventje?
Bij ons is de trouw uitgest naar 7/7/12 want er is iets tsgekomen: ben zwanger voor 25/8 en we zijn superblij!!!
Je rekening ligt klaar dus kom er maar om volg week.

Groetjes,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...