Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjurk

13-3-2011 10:36:41
hey bruidjes,

gisteren de knoop doorgehakt wie neem ik als getuige men zusje of super goeie vriendin??
maar vindt je dit wat in de familie moet houden
en dus gisteren bij ons zus geweest en haar gevraagt of ze men getuige wil zijn
ze was zo verschoten en blij
en ik weet nu heel zeker ik heb de juiste keuze genomen

nu men zusje en ik zijn even groot en ik dikkere poep en bredere heupen maar ik kon net in haar trouwkleed

men zusje zou graag hebben ik haar trouwkleed draag die dag
maar ik zou liever iets anders hebben vin mezelf ni zo super mooi in da kleed
ma ben bang zus teleur te stellen of te kwetsen

men zusje is ook de persoon die me zal opmaken kapsel make-up
aangezien ze van beoep kapster is
en ze nu bezig is haar e"igen zaak op te starten met beuaty eraan

ga toch ook eens naar bruidsjurken gaan kijken en passen
ik wil men dagje lekker in men vel voelen en had dit gisteren niet in zusje haar kleed ookal is het een mooike het was niet men ding

hoop men zusje het ni erg ga vinden en toch ni teleur zal gesteld zijn

kelly
22-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1035

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik13-3-2011 10:51:22

Mijn zus zou ook blij zijn geweest als ik haar trouwkleed had gekozen (dan had ze het toch niet voor 1 dag gekocht), maarik vond dat ik men eige ding moest zoeken! Ze heft me ook haar schoenen gegeven (we hebben dezelfde maat, alleen zijn mijn voeten iets breder en is haar wreef hoger!) Ik heb ze hier staan, maar weet nog niet of ik ze aan ga doen (ik kijk nog altijd rond).

Je zus zal het wel begrijpen dat je liever jouw kleed zoekt, ze weet toch ook dat je je alleen goed kan voelen die dag als je alles naar wens hebt?

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik13-3-2011 10:55:00

het is geen moeilijke hoor zeker niet
maar ze zegt je kan er een centje mee uitsparen
....
ik ben haar klein zusje die eindelijk gaat trouwen
en we hebben zo een goeie band met elkaar
ze zal het zeker begrijpen ma ben iemand die moeilijk
nee kan zeggen of iets zoals dit kan weigeren
en hoe moet ik het dan zeggen zonder dingen verkeerd te zeggen
pffff amai amai

lies
2-7-2011
 Meld misbruik13-3-2011 13:44:39

Hoi Kelly,

ik zou echt kiezen voor een kleedje van jezelf. Hoewel het superlief is van je zus om dit voor te stellen, er gaat echt niets boven het gevoel je droomkleed gevonden te hebben!
geniet ervan!

nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik13-3-2011 14:43:19

hey kelly

ik zie dat we op dezelfde dag trouwen super :-)
ik zou ook kiezen voor u eigen droomjurk,
ik vind ook superlief van je zus maar ik denk wel dat zij het ga begrijpen hoe belangrijk het
voor u is om je eigen droomjurk te vinden.
miss heeft zij iets anders van hare trouw bv juwelen, tiara , kousenbandje dat je wel helemaal weg van bent.
want als je dit kleed pakt van je zusje ga je u niet 100% gelukkig mee voelen en alleen doen om haar er een plezier met te doen. en daar ga je spijt van krijgen.
en iedereen wilt toch zijn eigen droomkleed vinden he.
veel succes met de voorbereidingen

veel succes met de voorbereidingen

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-3-2011 22:04:47

Hey Kelly,
Ik zou ook eerst eens rondkijken voor je eigen keuze. Je kan al zeer mooie kleedjes vinden voor een zeer zachte prijs, zeker als je eens de outletshops bekijkt. Zo doe ik het ook. Ik ben al eens gaan kijken in La Sposa Outlet in Beveren-Leie. We hebben nog alle tijd voor op 't gemak rond te kijken. Ik trouw een weekje voor jullie. Ik ga ook eens kijken in Torhout bij Steven. Heb gehoord dat ze daar ook veel outletkeuze hebben voor een zacht prijsje. Ook in Nederland zijn er zo van die shops, of naar Braine 'l Alleud (Claire de femme).
't schijnt dat ze in Gent rond de Sleepstraat ook voordelige winkels hebben of in Brussel in het Noordkwartier, rue de Brabant ook...
Heb ook al gekeken op de website van Nova-outlet in Maasmechelen.
Je ziet, veel keuze in zachte prijsjes.
Ik zou aan je zus zeggen dat je het zeker aprecieerd dat je haar jurk mag lenen, maar ze zal wel begrijpen dat jij ook die ervaring eens wil hebben om zelf kleedjes te gaan passen, zoals zij ook heeft gehad. Misschien kan ze je helpen zoeken waar je terecht kan.
Zoals Nathalie ook al zei: misschien heeft ze nog andere dingen van haar huwelijk die je wel kan gebruiken of vraag haar zeker eens naar tips om de prijs te drukken. Zo zal ze je ook helpen.
Groetjes, Cindy

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik14-3-2011 9:37:30

heykes cindy,

jij bent al opzoek naar je droomkleed??
ik heb zoal wat bekeken op internet maar nog ni naar winkel geweest
zou wel graag gaan zoeken hoor
maar het lijkt zo vroeg
ik weet wel wat winkels zijn die niet superduur zijn
gent coture anny aan de muide

clairedefemme super goedkoop als je da bekijkt dus daar ga ik zeker eens kijken wel een uurtje rijden

men zusje weet ik nog wel naar andere jurken ga kijken
ma men zusje is zo mooi poke met mooi figuurtje waarbij een trouwjurk voledig de taie toont echt knap is
ik heb brede heupen zeker ni dik maar ni mooi met een jurk(rok)die zo aansluit

zou zeggen zal foto erop zetten van haar kleed maar dat lukt hier niet he

groetjes

frieda

Meld misbruik18-3-2011 11:36:31

Jullie moeten zeker ook ns gaan kijken bij Youniek in Turnhout. Prachtige kleedjes aan een mooie prijs en een super-vriendelijke bediening. Mijn dochter vond daar haar droomjurk !!
Veel succes !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info