TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leen
28-5-2011
|
13-3-2011 10:51:22
Mijn zus zou ook blij zijn geweest als ik haar trouwkleed had gekozen (dan had ze het toch niet voor 1 dag gekocht), maarik vond dat ik men eige ding moest zoeken! Ze heft me ook haar schoenen gegeven (we hebben dezelfde maat, alleen zijn mijn voeten iets breder en is haar wreef hoger!) Ik heb ze hier staan, maar weet nog niet of ik ze aan ga doen (ik kijk nog altijd rond).
Je zus zal het wel begrijpen dat je liever jouw kleed zoekt, ze weet toch ook dat je je alleen goed kan voelen die dag als je alles naar wens hebt?
|
|
kelly
22-6-2013
|
13-3-2011 10:55:00
het is geen moeilijke hoor zeker niet maar ze zegt je kan er een centje mee uitsparen .... ik ben haar klein zusje die eindelijk gaat trouwen en we hebben zo een goeie band met elkaar ze zal het zeker begrijpen ma ben iemand die moeilijk nee kan zeggen of iets zoals dit kan weigeren en hoe moet ik het dan zeggen zonder dingen verkeerd te zeggen pffff amai amai
|
|
lies
2-7-2011
|
13-3-2011 13:44:39
Hoi Kelly,
ik zou echt kiezen voor een kleedje van jezelf. Hoewel het superlief is van je zus om dit voor te stellen, er gaat echt niets boven het gevoel je droomkleed gevonden te hebben!
geniet ervan!
|
|
nathalie
12-5-2012
|
13-3-2011 14:43:19
hey kelly
ik zie dat we op dezelfde dag trouwen super :-)
ik zou ook kiezen voor u eigen droomjurk,
ik vind ook superlief van je zus maar ik denk wel dat zij het ga begrijpen hoe belangrijk het
voor u is om je eigen droomjurk te vinden.
miss heeft zij iets anders van hare trouw bv juwelen, tiara , kousenbandje dat je wel helemaal weg van bent.
want als je dit kleed pakt van je zusje ga je u niet 100% gelukkig mee voelen en alleen doen om haar er een plezier met te doen. en daar ga je spijt van krijgen.
en iedereen wilt toch zijn eigen droomkleed vinden he.
veel succes met de voorbereidingen
veel succes met de voorbereidingen
|
|
Cindy
5-5-2012
|
13-3-2011 22:04:47
Hey Kelly,
Ik zou ook eerst eens rondkijken voor je eigen keuze. Je kan al zeer mooie kleedjes vinden voor een zeer zachte prijs, zeker als je eens de outletshops bekijkt. Zo doe ik het ook. Ik ben al eens gaan kijken in La Sposa Outlet in Beveren-Leie. We hebben nog alle tijd voor op 't gemak rond te kijken. Ik trouw een weekje voor jullie. Ik ga ook eens kijken in Torhout bij Steven. Heb gehoord dat ze daar ook veel outletkeuze hebben voor een zacht prijsje. Ook in Nederland zijn er zo van die shops, of naar Braine 'l Alleud (Claire de femme).
't schijnt dat ze in Gent rond de Sleepstraat ook voordelige winkels hebben of in Brussel in het Noordkwartier, rue de Brabant ook...
Heb ook al gekeken op de website van Nova-outlet in Maasmechelen.
Je ziet, veel keuze in zachte prijsjes.
Ik zou aan je zus zeggen dat je het zeker aprecieerd dat je haar jurk mag lenen, maar ze zal wel begrijpen dat jij ook die ervaring eens wil hebben om zelf kleedjes te gaan passen, zoals zij ook heeft gehad. Misschien kan ze je helpen zoeken waar je terecht kan.
Zoals Nathalie ook al zei: misschien heeft ze nog andere dingen van haar huwelijk die je wel kan gebruiken of vraag haar zeker eens naar tips om de prijs te drukken. Zo zal ze je ook helpen.
Groetjes, Cindy
|
|
kelly
22-6-2013
|
14-3-2011 9:37:30
heykes cindy, jij bent al opzoek naar je droomkleed?? ik heb zoal wat bekeken op internet maar nog ni naar winkel geweest zou wel graag gaan zoeken hoor maar het lijkt zo vroeg ik weet wel wat winkels zijn die niet superduur zijn gent coture anny aan de muide
clairedefemme super goedkoop als je da bekijkt dus daar ga ik zeker eens kijken wel een uurtje rijden men zusje weet ik nog wel naar andere jurken ga kijken ma men zusje is zo mooi poke met mooi figuurtje waarbij een trouwjurk voledig de taie toont echt knap is ik heb brede heupen zeker ni dik maar ni mooi met een jurk(rok)die zo aansluit zou zeggen zal foto erop zetten van haar kleed maar dat lukt hier niet he groetjes
|
|
frieda
|
18-3-2011 11:36:31
Jullie moeten zeker ook ns gaan kijken bij Youniek in Turnhout. Prachtige kleedjes aan een mooie prijs en een super-vriendelijke bediening. Mijn dochter vond daar haar droomjurk !!
Veel succes !!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|