Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwring van bij Ines B. Ik heb hem zelf mee samengesteld. Voor mijn ring: 860€.
De onze komen van Sofie De Nys. Ze zijn volledig ontwerpen naar onze wensen. Nu kosten ze 450 euro per koppel ringen in het zilver (exclusief eventuele steentjes). De onze liggen sinds een paar dagen thuis en wij zijn super tevreden! Doordat wij ze nog voor nieuwjaar bestelde kostte de onze nog 350 per koppel + dan 96 euro voor 3 mijn steentjes.
Ik heb de mijnen bij riki diamonds gekocht, in Antwerpen. Alle gegevens en certificaat zit erbij en levenslange garantie. De mijne was 1550 euro.
Ik koop de mijne in Amerika. Ik wou absoluut zwarte titanium ringen, maar niet met een coating.In Amerika is er een juwelier die ze via een chemisch proces doorkleurt tot bijna in het midden. De ring van mijn ventje zal zonder steen zijn, de mijne met een zwart diamantje.Prijs +/- 480 euro.Ze worden overgebracht naar België door een vriend die er nog tot eind juni verblijft. Groetjes, Celesta
Onze ringen zijn van Deuxx... in het champagnegoud (ongerodieerd ofzoiet) met voor mij 7 steentjes (7 jaar samen wanneer we trouwen, trouwen in 7de maand, 7 is ons geluksgetal,...) komen op ongeveer €1500. Maar wij hadden ze voor 800 omdat we zelf goud inbrachten...
Onze ringen zijn van Boccia - titanium. Ook al zijn we ons bewust van het feit dat titanium niet kan worden aangepast van grootte achteraf, zijn we er volledig weg van. De mijne is een smalle ring met 15 steentjes, die van mijn vriend iets breder en zonder steentjes. Kostprijs voor de 2 ringen 288 euro. Groetjes Samira
Die van ons komen van bij Stefanie Condes (Brasschaat). Niet echt van een merk, zij heeft de mijne zelf ontworpen. Die van mijn vriend is uit edelstaal dus viel van prijs goed mee. De mijne kwam op een 1800 euro (alleen goud, want de steentjes had ik zelf).
De onze komen van bij Fedi di Oro in Izegem. Wij betalen ong. 750 euro voor de beide ringen in goud.
De onze zijn stalen ringen van Amici en kostten iets meer dan 200 euro voor de beide.
Die van ons komen van Wim Meeussen en we hebben 1200 euro betaald voor de twee. Groetjes
Die van ons komen van Robb Zilla , de mijne is in witgoud met 3 diamanten = 1300 euro en die van mijn toekomstige is zilver = 100 euro
Die van ons komen van Jema in Antwerpen. Beiden in witgoud, die van mij met enkele diamantjes.We hebben voor de twee ringen samen 850 euro betaald.
Wim Meeussen zijn ringen vinden wij heel mooi en exclusief. Kijk maar eens op de website. www.wimmeeussen.be (Wijngaardstraat 11 te Antwerpen) De onze kosten 1530 euro. Groetjes,
Die van ons komen van Auro Design, ik geloof zo'n 1200 euro voor beide ringen.. Dan gaat er nog eens korting af omdat je een paar koopt, dan nog eens kortign van de juweliers, ... Eindtotaal durf ik niet met zekerheid zeggen!
Mijn trouwring komt van goudsmid Gerda De Vrij (wijngaardstraat in Antwerpen). Mijn ventje heeft geen ring. Ik heb een witgouden van 8mm breed met 1 steentje. Die kwam op 680 euro. Groetjes.
De onze komen van Fede Di Oro. Wit goud en de mijne met 8 briljantjes.960 euro voor twee ringen.