Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst op uitnodiging

13-3-2011 12:33:55
Dag allemaal,

Ik zit men een creatief probleempje.
Samen met mijn toekomstige heb ik geprobeerd een tekst op te maken voor de uitnodiging.
Dit zou het ongeveer worden:

8 juli 2011 hebben wij gekozen om,

Eeuwig trouw aan elkaar te beloven.

Dat we altijd voor elkaar zullen gaan,

voor altijd zij aan zij te zullen staan.

Wij hopen samen met jullie dit tot een onvergetelijke
dag te maken en vinden het daarom erg fijn, als jullie
erbij kunnen zijn.

Na een toost op ons huwelijk komt aansluitend het diner,
Eten jullie met ons mee?
Als het toetje is geweest,
dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest
!

Laat u ons voor 1 juni weten of jullie kunnen komen, op de dag van onze dromen?

Email: nele_verplancke@hotmail.com.

Vrijblijvende cadeautip : .trouweninderegio.nl/images/artikelen/envelopje.gif " o:spid="_x0000_i1025" type="#_x0000_t75">

Adres avondfeest : De Triphon

Eksaardedam 15

9180 Moerbeke-Waas

Wat vinden jullie daarvan?

Het probleem is: er zijn ook mensen die enkel komen vanaf 21u naar het desserbuffet.
Daar zouden we de volgende twee regels willen vervangen naar iets anders.
Na een toost op ons huwelijk komt aansluitend het diner,
Eten jullie met ons mee?

We zouden dit willen veranderen naar een tekstje omtrent het dessertbuffet dat ook rijmt.
Ik ben inspiratieloos op dit moment :-)
Het enige wat eruit kwam was: Vanaf 21u00 willen wij jullie buikje vullen door samen met ons van het dessertbuffet te smullen.
Vind dit nogal een rare zin...

Ideeën???

Thx!

Nele
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 846

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik13-3-2011 13:11:32

Om 21u00 genieten we van een overheerlijk dessertbuffet,
Smullen jullie mee? Dan wordt dat dolle pret!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-3-2011 13:29:11

Jullie aanwezigheid stellen we zeer op prijs,
we trakteren met dessert en ijs.
Als het toetje is geweest, dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest!

OF

Bij dessert, ijs en nog veel meer,
komen we alvast in de sfeer,
want als het toetje is geweest,
dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-3-2011 13:31:56

Oh ja, opmerking: hier worden geen uren vermeld... Ook niet bij jullie zinnetje over het avondfeest... Maar misschien kan je het uur wel vermelden bij het adres?
Bv. Vanaf een uur of negen, komen we jullie hier graag tegen: adres feestzaal
Of (weet niet om hoe laat de avondgasten worden verwacht, maar misschien past dit:) Vanaf een uur of zeven, gaan we er hier een lap op geven: adres feestzaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info