Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hyperactief dagje...

13-3-2011 13:48:40
Ik heb de kriebels goed te pakken vandaag... kan niet blijven stilzitten!
Een fantastische zanger gevonden voor onze mis, alles loopt prima volgens plan, proefdruk van de uitnodgingen krijgen we in de loop van volgende week, heb net staan strijken met mijn trouwschoentjes aan en ondanks de hak van 9cm blijven ze super aanvoelen,... mijn geluk kan echt niet op vandaag!
Zijn er nog zo'n bruidjes die van die hyperkinetische dagen meemaken?

Xje

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 727

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik13-3-2011 20:32:15

Hallo Lies,

Bij gaat het op dit moment allemaal een klein beetje minder vlot.
Al die kleine dingen die nog geregeld moeten worden vragen precies allemaal zoveel tijd.

Ben blij dat het bij jou allemaal zo vlot gaat.

Nog veel plezier!

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik13-3-2011 22:04:05

Dag lies, heb je typische bruidsschoenen gekocht? grts

lies
2-7-2011
 Meld misbruik14-3-2011 7:06:36

Hoi katrien,

mijn schoentjes behoren idd tot de categorie trouwschoen. Was eerst van plan te gaan voor een gewone witte pump

lies
2-7-2011
 Meld misbruik14-3-2011 7:08:04

En toen liep er wat mis ... :-)
Dus, eerste gewone witte pump maar als je de twee naast elkaar zag straalde de "échte" toch veel meer klasse uit! Hij past gewoon veel beter onder mijn kleedje!
De mijne zijn van Luca Renzi, gehaald bij Van Loock in Zandhoven

joke
2-9-2011
 Meld misbruik15-3-2011 13:54:32

@ lies: ik lees dat je een zanger gevonden hebt? Woont die toevallig dicht bij de Kempen? Ik zoek nog iemand.....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...