Terug naar overzicht
waarom een laten maken?? als je dat nu zelf kan of iemand in de familie hebt ofzo, dan komt dat wel goedkoper uit .. maar als je het moet laten doen ..ons mama gaat mijn jurk maken, maar wij zijn eerst jurken gaan passen in het bruisparadijs in kapellen om te zien welk model me stond.daar hebben ze allerlei kledij (zelf heel mooie jurken van 400 euro)Een vriendin van mij heeft haar trouwjurk trouwens in de P&C gekocht voor 200 fo 250euro en die was ook heeeeeeeeeeel mooi!!!Ik ben daar ook eens gaan kijken, maar aangezien ons mama het zelf wou maken hebben we daar toch maar niets gekocht.groetjesMieke13/05/06
Als je via goudengids op naaisters zoekt, komen er heel wat namen tevoorschijn... Alles eens afbellen en vragen wie er vaardig is in het maken van bruidsjurken.Ik zou inderdaad ook eerst eens gaan kijken in een winkel welk model me staat en dan pas model kiezen. Vraag aan de naaister in kwesite ook om referenties dat je niet voor verrassingen komt te staan.
Ik heb ook al gehoord dat je in sommige winkels wel jurken kan kopen voor veel minder geld. En dan heb je natuurlijk enkel de retouches te laten doen. Want als je het laat maken komt daar volgens mij nog veel meer bij kijken en weet je nooit precies hoe hoog de kosten zijn.Maar je kan volgens mij ook naar een ontwerper gaan en dan zeggen, kijk dit is mijn budget, wat kun je daarmee doen... En dan past hij of zij wel het model en de stof en zo aan hoor. x
Als je van de omgeving van Moeskroen bent: heel mooie jurken van +/- 500€ in Orchidee Nuptiale in de Rue du Christ 31. Mijn kleed kost geen 800€, heel lange sleep, veel steentjes,... Dus al heel uitgewerkt en nog altijd veel goedkoper dan andere winkels die ik afgeschuimd had voor dergelijk model. Mieke 7-7-2006
Hallo Ellen,ik weet wel wat maar dat ligt eraan van waar je bent of het niet te ver is.Het is namelijk in Holland, net over de grens.-Laat maar iets horen indien je geinteresseerd bent.mireille.bierens@telenet.begroetjes mireille01.09.2006