Terug naar overzicht
Hallo Alien, Wij hebben DJ Jan, moet ik wel eerlijk zijn dat ik eigenlijk niet weet tot waar hij komt maar je kan hem altijd eens contacteren en vragen natuurlijk: DJ Jan: 0486/23.48.40 of email info@djjan.be en je kan al eens een kijkje gaan nemen op zijn website: www.djjan.be Als hijzelf op de dag niet kan komen wegens omstandigheden zorgt hij zelf voor gelijkwaardige vervanging dus dan ben je wel gerust dat je altijd muziek hebt . We hebben hem al ontmoet en is een vlotte gast en heb er alleen nog maar goede dingen over gehoord, hij is trouwens ook al jaar en dag de huisdj van de feestzaal waar wij ons feest geven. Hopelijk ben je er iets mee... Veel succes met je zoektocht en verdere voorbereidingen. Groetjes
Beste Alien, ik ben uit de streek van Kortrijk, misschien kan ik u helpen. Steeds vrijblijvend advies. Meer info op www.djlieven.be , wanneer ik niet meer vrij mocht zijn, heb ik 25 collega's waar ik mee samenwerk bij dubbele boekingen.Met muzikale groeten Lieven
Sorry Elien, blijkbaar heb ik een tikfout gemaakt, het zijn 2 collega's uit de regio Ieper en geen 25.Mijn excuses.
Hey alien? wij hebben www.studiosensation.be uit dranouter(heuvelland). Je hebt ook DJ M-Pire uit poperinge. En naar het schijnt is studio Blackstar ook nen goeie adres te vinden op internet. grtjs katrien ps welke omgeving ben je alien?
hallo, wij hebben studio happy music. ze komen van Aalter. Kijk maar eens op hun website ! :-) ze komen over gans vlaanderen als ik me niet vergis
Hey, wij hebben dj M-pire http://www.djm-pire.be/page.asp geboekt, Lieven is van Poperinge. We hebben hem zelf nog niet aan het werk gezien (of gehoord) maar hebben hier en daar wel al positieve reacties opgevangen.
@ katrien ik woon in zonnebeke afkomstig van ieper
@ ElsVanwaar is dj bart?