Terug naar overzicht
Bij het afdrukken/afdrukvoorbeeld van Word ga je altijd een marge (rand) hebben van een aantal mm. Dit omdat de meeste printers, zoals wij ze kennen, niet helemaal op de rand kunnen printen. Ook al zet je de tekst helemaal op de rand, dan geeft je printer altijd een melding dat hij het niet kan printen. En welke afmetingen hebben jullie? Want als je een boekje in A5 formaat wilt, kan je dit ook perfect in A4 typen en dan toch afprinten in A5. Groetjes
ik laat het gewoon uit printen op A4 papier en doe dit met een snijmachien knippen! Geen probleem met witte randen dan maar het voordeel wat ik heb is dat ik het gewoon op het werk laat printen dus een blad meer of minder maakt voor mij niks uit aangezien het me dan toch niks kost. Weet niet of dit voor jullie een optie is! Maar op een gewone thuis printer ga je altijd een marge hebben....
Ik denk dat de tip van A. de beste gaat zijn die je kan vinden! Als je niet wilt snijden aan je boekje zal je het moeten laten drukken bij een proffesionele drukker en dat zie je dan aan de kostprijs per boekje!