Terug naar overzicht
Je vind er heel veel op het internet - google -> gastenboek. Bij een fotograaf vind je er ook wel en deze kan je dan matchen aan je foto-album..
Het hangt er ook een beetje van af van wat je wil, bij onze locale drukkers/hobbywinkels heb ik al prachtige boeken gezien door voor vanalles gebruikt kunnen worden, ook als gastenboek. Wij gaan waarschijnlijk zoiets nemen.
Wij gaan voor een wensboom ipv een gastenboek. Enkele mooie (echte) takken in een grote vaas met zand.Daarbij kaartjes met een lintje of haakje aan.De mensen kunnen dan iets kwijt op zo'n kaartje en in de boom hangen.In het begin kan je dan de 'boom' thuis binnenzetten. Na een tijdje haal je de kaartjes eraf en steek je deze in een doosje. Iets compacter als een boek vind ik omin de kast te leggen.
Ik heb het onze gekocht in Ava. Ik heb een gewoon wit gekocht en geschilderd in de kleuren van onze trouw.
We hebben een mooie gezien bij onze fotograaf een paar dagen geleden. Denk dat wij onze uitnodiging op de cover zullen zetten, kwestie van de communicatielijn door te trekken ;-)
ik heb de onze zelf gemaakt op fotoservice-site van Kruidvat Ik heb op de kaft een foto van ons gezet en de rest van de bladzijden zijn kleine fotootjes en tekst erbij " vriendenboekje " stijl . "Het leukste deze avond was : .... "ik pinkte een traantje weg wanneer : .... "" enz...
Wauw Peggy, dat vind ik nu eens een leuk en origineel ideetje !!! Goed gevonden zeg. Ga het misschien pikken :-)Groetjes Lins
op de webiste van Martha stewart vind je ook hele leuke ideeën om zelf een gastenboek te maken !!!
@Lindsay : daar is het forum voor hé, pik maar weg