Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dip - the sequel

14-3-2011 10:42:54
dag iedereen,

een tijdje geleden postte ik hier al iets over mijn dipje ivm de cateraar. Hij deed enorm moeilijk en was niet echt toegankelijk...
Het probleem is dus inderdaad dat we ook onze locatie via hem hebben, dus veranderen lukt niet meer. We hebben wel gezocht hoor, maar niets gevonden op dezelfde datum. En aangezien we onze datum al aan zowat iedereen hebben laten weten, lijkt me dit geen optie. Mijn broer heeft zijn vakantie zelfs verzet voor onze trouw, ik kan hem dat niet nog eens vragen!!

We zullen dus verder moeten met hetgeen we hadden gereserveerd. Het plan is nu om hem gewoon te laten weten wat we willen, zonder discussie. En als hij "pruttelt", het been stijf houden. Op hoop van zegen!!
Ik hoop dat ik de dag zelf geen aanvaringen met de mens ga hebben, want ik wil echt niet dat zo'n hufter mijn dag verknald! Ik ben daar nu wel een beetje bang voor eigenlijk. Maar ik probeer me te focussen op al de rest: mijn ventje, de andere gasten die ik er zoooo graag bij heb, het feest op zich, het bandje dat we hebben vastgelegd...

De dip is dus niet helemaal weg. Eigenlijk is er vooral schrik voor in de plaats gekomen... Maar ik hoop dat alles nog bijdraait!
En dat hij niet moeilijk of lastig doet over 't feit dat we het eenvoudig willen, met hier en daar een eigen toets. Pfff, desnoods zorg ik zelf voor die eigen toets, en zeg ik tegen de ceremoniemeester dat hij die spullen er neerzet! (ik weet het dat is not done waarschijnlijk, maar als 't echt niet anders kan?)

karen
31-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 803

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik14-3-2011 11:17:54

Probeer inderdaad dat te doen, wat jullie graag willen. Het is jullie dag hé. Probeer ook nog te genieten van de voorbereidingen hé.

Veel succes in ieder geval

Groetjes Nathalie

tima
8-9-2012
 Meld misbruik14-3-2011 22:15:39

hoi karen
kvind het echt erg om zoiets te lezen en snap dat je maag al keert bij het gedacht dat die vent je mooiste dag verpest miss kun je iem anders aanstellen van je familie of 1 van je getuigen om alles ivm met die catering vent te regelen op de dag zelf zal miss al een last van je schouders zijn moet je ook niet constant die vent in de gaten houden

karen
31-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 0:19:06

Hoi tima en nathalie, bedankt voor jullie reactie! Het is inderdaad geen slecht idee om dit te delegeren! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! Vooraf vind ik wel iemand, en de dag zelf zal onze ceremoniemeester ( = een kennis) dit graag opnemen. Superidee! Merci! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...