Terug naar overzicht
das super é?! vrienden van ons hebben het vorig jaar ook gedaan op hun trouw, en hoe later op de avond, hoe vettiger de opmerkingen :) mens, daar hebben we serieus mee gelachen ze! veeeeel plezier ermee!
Toen we van dit concept hoorden, dachten we meteen "dat moeten we hebben" Het is voor ons wel geen vervanging voor het gastenboek, het is gewoon een leuk extra'ke!
Hoi Leen, super dat je het zo leuk vind !!!! Is altijd fijn hé als er weer een leuk item voor je trouwdag geregeld is. Ik ben zojuist eens op de website van het feestviltje gaan kijken omdat ik het idee ook wel interessant vind. Daar staat dat er op elk viltje een andere zin/vraag staat maar ik vind het jammer dat er geen voorbeelden op de site staan. Ik zou graag eens willen weten WAT er precies op die viltjes staat. Zou jij hier enkele voorbeelden van kunnen geven? Alvast bedankt Lindsay
Hoi Lindsay, Dat staat wel op de site, maar de link ernaar is niet duidelijk http://hetfeestviltje.be/info.pdf De levering is ook heel snel (woensdag hebben wij betaald, donderdag mail gekregen dat ze het gingen opsturen, vandaag - maandag - komt de postbode het al brengen!)
Bedankt Leentje ! x