Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vreugdedansje

14-3-2011 11:49:36
Whoehoe!

Zojuist stond de postbode aan de deur "Een pakketje voor Wouter en Leen"
Ik kon niet wachten om het te bekijken en heb het dus maar open gedaan zonder mijn wederhelft (FOEI!!)
Het is echt helemaal wat ik ervan verwacht heb, ik denk dat het voor de nodige hilariteit gaat zorgen, ons pakket van www.hetfeestviltje.be is binnen!!!

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1083

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik14-3-2011 11:52:24

das super é?! vrienden van ons hebben het vorig jaar ook gedaan op hun trouw, en hoe later op de avond, hoe vettiger de opmerkingen :) mens, daar hebben we serieus mee gelachen ze! veeeeel plezier ermee!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 11:58:09

Toen we van dit concept hoorden, dachten we meteen "dat moeten we hebben"
Het is voor ons wel geen vervanging voor het gastenboek, het is gewoon een leuk extra'ke!

Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik14-3-2011 12:22:58

Hoi Leen,

super dat je het zo leuk vind !!!! Is altijd fijn hé als er weer een leuk item voor je trouwdag geregeld is. Ik ben zojuist eens op de website van het feestviltje gaan kijken omdat ik het idee ook wel interessant vind. Daar staat dat er op elk viltje een andere zin/vraag staat maar ik vind het jammer dat er geen voorbeelden op de site staan. Ik zou graag eens willen weten WAT er precies op die viltjes staat. Zou jij hier enkele voorbeelden van kunnen geven?

Alvast bedankt
Lindsay

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 13:01:19

Hoi Lindsay,

Dat staat wel op de site, maar de link ernaar is niet duidelijk
http://hetfeestviltje.be/info.pdf

De levering is ook heel snel (woensdag hebben wij betaald, donderdag mail gekregen dat ze het gingen opsturen, vandaag - maandag - komt de postbode het al brengen!)

Lindsay
16-7-2011
 Meld misbruik14-3-2011 20:04:59

Bedankt Leentje ! x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...