Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 88dagen

14-3-2011 12:52:40
Met nog 88dagen op de teller toch weer al een aantal dingen in orde.

We zijn 2weken geleden bij de traiteur langs geweest aangezien die mensen van de limburg zijn, en tot dan alles via tel en mail is gebeurd. Waren zeer vriendelijke mensen, en heb er echt een goed gevoel bij. Nu is het enkel nog doorgeven hoeveel mensen er effectief bevestigen.

Bruidsboeket en versiering tafel: ligt al vast bij de persoon die het gaat doen. Enkel in de maand mei effectief gaan bestellen wat ik wil.

Trouwschoenen OK :)

Misboekje is goedgekeurd door pastoor, mits nog een aantal kleine aanpassingen. Die aanpassingen moetk dan nog doen en dan ze afdrukken en er een boekje van maken. In mei moeten we dan laatste keer naar pastoor.

Ringen: we zijn vant weekend gaan zien en denken dat we weten wat we willen en waar. Gaan ze dan eind volgende maand bestellen. Moest maar maand op voorhand dus dan zijn we ruim op tijd.

Komende zaterdag ga ik zien voor lingerie want heb in april eerste pas, en gaan we ook onze uitnodigingen en bedankjes bestellen.

Waar ik wel nog mee zit is mijn haar. Ik heb het juist vorige zomer laten kort knippen, maar ik wil graag terug lang haar voor de trouw. Dus zullen het extensions worden, maar weet niet goed waar enzo, wil er ook niet teveel geld aan geven want ze zijn echt maar voro de trouw. Ik hou ze wel in zolang ze meegaan, maar nadien hoef ik er geen meer.

Nog bruidjes die op 11juni trouwen en hoever zitten jullie al?

Kim
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 615

An
11-6-2011
 Meld misbruik14-3-2011 18:13:45

Hey Kim,

wij trouwen op dezelfde dag en hebben toch ook nog een aantal dingen te regelen. Het dringendst zijn de uitnodigingen, normaal hebben we deze week onze proefdruk en als die in orde is moeten we het juiste aantal eens berekenen :-)

Bij de zaal kunnen we alles regelen qua versiering dus dat is wel gemakkelijk. We moeten alleen nog eens gaan proeven voor ons menu.

We weten perfect wat we willen voor versiering aan de kerk, dat moet nu alleen nog aangekocht worden.

Van het misboekje moeten we nog feedback krijgen maar daar verwacht ik niet al te veel problemen mee.

Onze ringen hebben we afgelopen week gekozen dus nu moeten we alleen nog het resultaat afwachten. Vorige week heb ik alles geregeld voor mijn kapsel en make-up en mijn verloofde is bij een bloemist geweest voor mijn bruidsboeket.

Het is nu vooral werken aan de details voor de grote dag, maar ik denk dat we er wel vrij goed voor staan. Al moet ik zeggen dat het opeens wel heel snel dichterbij komt :-)

Nog veel succes met de voorbereidingen!

An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...