Terug naar overzicht
Hey Kim, wij trouwen op dezelfde dag en hebben toch ook nog een aantal dingen te regelen. Het dringendst zijn de uitnodigingen, normaal hebben we deze week onze proefdruk en als die in orde is moeten we het juiste aantal eens berekenen :-) Bij de zaal kunnen we alles regelen qua versiering dus dat is wel gemakkelijk. We moeten alleen nog eens gaan proeven voor ons menu. We weten perfect wat we willen voor versiering aan de kerk, dat moet nu alleen nog aangekocht worden. Van het misboekje moeten we nog feedback krijgen maar daar verwacht ik niet al te veel problemen mee. Onze ringen hebben we afgelopen week gekozen dus nu moeten we alleen nog het resultaat afwachten. Vorige week heb ik alles geregeld voor mijn kapsel en make-up en mijn verloofde is bij een bloemist geweest voor mijn bruidsboeket. Het is nu vooral werken aan de details voor de grote dag, maar ik denk dat we er wel vrij goed voor staan. Al moet ik zeggen dat het opeens wel heel snel dichterbij komt :-) Nog veel succes met de voorbereidingen! An