Terug naar overzicht
Ik heb mijn armbandje en oorbelletjes gekocht in de bruidswinkel waar mijn kleed vandaan komt, omdat ik dan zeker was dat het samen past... maar ik denk dat je ergens anders ook wel iets kan vinden succes!
ik heb men ketting en armband ook in de bruidswinkel gekocht men schoenen in een gewone schoenenwinkel
hey Floor, ik heb mijn juwelen gewoon bij de juwelier in de buurt gehaald, schoenen in een gewone schoenenwinkel. In de collectie van Tamaris zitten witte pumps, bij Sacha ook, geloof dat ik er bij Avance ook zien staan heb... Succes!
Hey Floor, Ik heb mijn juweeltjes en die van mijn dochtertje bij Claire's gehaald op de Meir in Antwerpen. Mijn schoenen heb ik besteld bij www.Brandos.be , veel keuze aan bruidsschoenen en snel geleverd. En ook een voordeel, je mag ze gratis terugsturen als ze niet goed zitten. Grtjs Daisy
hoi Floor Mijn juwelen komen ook van bij Claire's (omdat ik een parelketting wou, en die achteraf toch niet meer zou dragen en er dus niet te veel aan wilde uitgeven). Ik heb gezien dat ze bij Eram ook bruidsschoenen verkopen aan +- 40 euro... Misschien daar eens gaan kijken? groetjes Joyce
Mijn juwelen (armband + oorbellen) zijn gemaakt door mijn papa (we zijn samen pareltjes gaan kiezen!) Mijn schoenen, ik zie mooie op de site die Daisy juist zei (waarvoor dank Daisy) Maar ik zoek eigenlijk meer ballerina's, iemand enig idee hier?!
De juwelen heb ik ofwel gekregen of mijn mama heeft ze gemaakt. De schoenen heb ik in gewone schoenwinkel gevonden, primo 50 euro, net echte bruidsschoenen succes
Ik heb ze op deze website besteld: http://www.catchycakes.nl/dorien/index.htm zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!
Hey Floor, Mijn schoenen waren van het merk Hush Puppies en kwamen van een gewone schoenenwinkel. Ik had wel het voordeel dat ik er zwarte moest heb hebben, da's wat eenvoudiger... Voor de juwelen kan je zowat overal gaan kijken hoor. Zowel bij accessoirewinkels als Claire's als bij echte juweliers. Afhankelijk van welk bedrag je wil spenderen en je vindt in goedkope winkels soms ook zeer mooie dingen hoor. Zelf iets maken kan ook. Bij veritas verkopen ze pareltjes enzo en in Antwerpen heb je ook een paar winkels waar je het zelf kan maken of laten maken (Beads & Beyond in de Kammenstraat en Zahia in de Everdijstraat) Mijn ketting was geleend van mijn zus (mijn something borrowed). Zij had er nog een hele mooie liggen die supergoed bij mijn kleed paste, dus waarom niet hé (en die was ook absoluut niet duur)... Mijn armbanden hebben amper 15 euro gekost en kwamen van H&M of zoiets. Groetjes, ilse