Terug naar overzicht
Ik was bruidsmeisje op de trouw van mijn zus (ik was toen 4 jaar) en ik had een écht prinsessenkleedje.. Voor 'n kind is dat natuurlijk geweldig! Ik deed niet anders dan ronddraaien omdat dat kleedje dan zo mooi open ging :d. Nog een 'voordeel' is dat ik dat kleedje 19 kaar later nog heb, je kan zo een mooi kleedje zo moeilijk weggooien! Gewonere kleren kan het kind idd wel afdragen.. Aan een kind zou je niet moeten vragen wat zij zouden willen,de bal ligt dus duidelijk in jouw kamp :). Wat vind jouw verloofde er van? Waarnaar neig jij het meest? Veel succes nog! Sanne
hier van c&a
hey Wij hebben er voor gekozen om de bruidskindjes kleedjes te laten dragen die ze later ook nog kunnen aandoen. Het is van Il Gufo dus is het wel iets specialer en wel echt ook feestelijk.Bij ons zit het een beetje tussen de twee! groetjes
Ik ken wel meer mensen die er aan verkocht zijn geraakt, aan die prinsen en prinsessen-outfits van humpiedump ! Je hoort bruidjes steeds zeggen : "Ach, je trouwt tenslotte maar één keer"... Dàt is de reden waarom we aan onze bruidsjurk, lingerie en schoenen fortuinen spenderen dus waarom zou het voor de bruidskindjes dan absoluut afdraagbare kleding moeten zijn ?? Wat Sanne zegt is waar : elk meisje droomt ervan om er als een prinsesje uit te zien... en op zo'n dag kàn dat. Waarom hun dat plezier ontzeggen ? denk ik dan. OK, voor jongens ligt het misschien anders maar meisjes willen niks liever dan een miniatuurtje van de bruid te zijn ! En besides : wij ontzeggen onszelf toch ook niks om er die dag als een prinses uit te zien ?...
die kleedjes zijn inderdaad heel mooi ! Maar ik vind dat je ook een beetje naar het karakter en de persoonlijkheid van het kindje moet kijken ...Mijn 2 (bruids)kindjes zijn ook 2.5 en 5 jaar, en ik heb ze van in het begin altijd wa stoerder/alternatiever gekleed ...heel felle kleuren, sjaaltjes, ....Dus bij hen zou zo'n prinsessenkleedje niet passen ...dat past gewoon niet bij wie ze zijn ...Niet dat ze er niet mooi mee zouden zijn, maar het zouden 'Gitte' en 'Siel' niet zijn ...Begrijp je wat ik bedoel ..? Ik heb hen voor ons huwelijk in kledij van CKS gestoken - is iets duurder, en is feestelijk maar ze kunnen het toch ook nog achteraf dragen....
Hallo Joyce, ervaring met humpiedump heb ik niet, maar heb de kledij voor onze bruidskindjes (zoon 5 en dochter 2) besteld via suitsyouwell (is een gelijkaardige site). Is ook een site uit Nederland. Was ook meteen verkocht aan de prinsessenkleedjes..... Bovendien kosten ze niet veel en is de kwaliteit voor die prijs zeker ok. Ik ben alvast tevreden.
wij trouwen 20/06 en twijfelde ook aan de kledij van de kids. Maar kies toch ook om mijn kleine 3 jarige meid een prinsessenkleedje te laten aandoen. Onze jongen van 5 die wil iets stoer maar gaat toch ook wel iets speciaals zijn. Wij iets speciaal zij ook :-) Je kan nog altijid extra kledij van c&a pakken voor reservekledij bij te hebben.
Ik ga dit weekend es zien in een stockverkoop en het weekend erna is hier in de buurt nog een stockverkoop... vind ik niks dan ga ik kijken bij cks, ben er dit weekend toevallig binnengestapt en wat een mooie kleertjes!!! de kleuren liggen me volledig!!
Hallo, mijn dochterje 4 j draagt een kleedje van Alice Pi (rood-wit) en mijn zoontje 6 j draagt een witte kniebroek van Gymp een hemdje met rood-blauw ruitjes met daarop een knalrode polo erop. Ze gaan stralen en ze kunne het door dragen achteraf. Deze kledij hebben we gehaald in een winkel waar je communiekledij kan kopen. grtjs
GEWELDIG !!!!! Gewoon doen zou ik zeggen want duur zijn ze nu toch ook niet vind ik.
hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties! Misschien ga ik toch maar gewoon voor de prinsessenkleedjes :-) Als ik de kindjes een beetje ken, zullen ze dat zeker en vast heel leuk vinden om een prinsesje te mogen zijn die dag (net zoals ik :-)). Waarschijnlijk zal ik met mijn verloofde op voorhand al eens gaan kijken, en als het ons bevalt, zullen we met de kindjes naar daar gaan. Iemand al ervaringen met humpiedump? groetjes Joyce