TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leen
28-5-2011
|
14-3-2011 17:09:47
Hoi An,
Zo zie je maar weer dat je niet altijd moet geloven als er "actie" staat.
Dat ze bij de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht de goedkoopste zijn, dat wist ik op voorhand (2 zussen die me zijn voorgegaan en hun zoektocht breder hadden als 1 winkel!!).
Maar goed dat je het nog gevonden hebt!
|
|
natasja
6-5-2011
|
14-3-2011 18:26:44
hey an,
leuk dat je kleed hebt gevonden.
ik heb mijn kleed gekozen bij farah love en ze waren kort maar nit onvriendelijk
ik lees hier vaak negatieve reacties over farah love,2 april zie ik men kleed terug en wordt het aangepast, ben benieuwd
hopelijk komt het allemaal inorde
x
|
|
marijke
22-4-2011
|
14-3-2011 21:53:05
super meid!!
en inderdaad ik kan je daarby persoonlyk zeggen dat je by farah love niet moet zyn voor de vriendelykheid en gedienstigheid!!
heb trouwens het myne daar ook gekocht,maar moet toegeven,ik beklaag het myn meer dan 100procent dat ik die vrouw geld heb laten verdienen!!
nog nooit ben ik zo onheus behandeld geweest,kyk maar is op myn blog!!
heb myn kleed laten verstellen by iemand anders en gelukkig is dit goedgekomen!!
ben bly dat je uiteindelyk by een winkel terecht gekomen bent waar ze tenminste tyd maken voor een bruidje in spé!!succes!!
|
|
karine
23-7-2011
|
15-3-2011 6:19:43
Hey, leuk voor jou dat je toch nog je droomjurk ergens anders hebt gevonden want inderdaad, ik heb hetzelfde meegemaakt bij Farah love!!! het was de eerste keer dat ik een jurk ging passen en ze heeft me amper gevraagd wat voor stijl ik zocht of zo, gewoon een kleed aangestoken dat ik helemaal niet zag zitten, de volgende 4 waren ook zo en nr 6 vond ik prachtig, toen ik dit dan ook zei antwoorde ze direckt, OK, kleed je maar weer aan, stomverbaasd kwam ik uit het kleedhokje en toen moest ik het direckt beslissen of ik het wou of niet want ik had géén tijd meer om na te denken, het was het eerste weekend van januari en ik trouw op 23 juli, erg onvriendelijk en kort zei ze dan ook dat ik NU een keuze moest maken, toen ik dat niet kon draaide ze zich om en begon andere dingen te doen!! Met tranen in de ogen ben ik er buiten gestapt en was helemaal van de kaart dat DIT de manier van trouwkleedjes kiezen was!! In de 2 de winkel waren ze super lief en geduldig en heb ik daar mijn kleed besteld maar toch denk ik nog steeds terug aan het kleedje in zwijndrecht, dat was voor mij mijn eerste keuze , maar voor geen geld van de wereld kom ik daar nog binnen!! En het was dan ook superduur......aan actieprijs!!!
|
|
An
22-10-2011
|
16-3-2011 16:33:17
@Natasja: Ik hoop het ook voor jou, maar ik ken nog mensen die er geweest zijn en die waren uiteindelijk wel tevreden van hun kleed, dus dat komt wel goed, alleen de manier waarop is niet zo fijn. Alvast proficiat!
@Marijke: het is dankzij reactie van jou hier op het forum dat ik nog meer ben beginnen twijfelen en dat ik op zoek gegaan ben naar een andere winkel; ik heb een week het internet afgezocht om mijn droomkleed te vinden, moest ik het niet gevonden hebben was ik waarschijnlijk toch teruggegaan want eens je u goesting gevonden hebt is het moeilijk om op een ander kleed te vallen. Vandaar dat ik mijn ervaring hier ook even wou meegeven voor degenen die er nog niet geweest zijn of er twijfels bij hebben.
@karine: ik ken het gevoel helemaal, ben blij dat ik niet alleen ben! Goed voor jou dat je nu met een gerust gevoel kan afwachten naar je eerste pas. Alvast proficiat!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|