Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij volwassen bruidsmeisjes

14-3-2011 17:26:46
Hallo iedereen,
zijn er nog bruidjes die vriendinnen/zussen als bruidsmeisjes laten meelopen?
Beslissen jullie wat voor kleur/stijl de kledij zal worden of laten jullie dit aan hen over?

nathalie
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 597

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 17:42:47

Hoi Nathalie,

Dit weekend ben ik met mijn 2 zussen gaan winkelen.
Ze wouden ook eens rondkijken voor iets wat ze op mijn trouw gingen aandoen.

Ze hebben allebei een paar keer hetzelfde gepast en ik had toen gezegd "als ge hetzelfde aandoet, moogt ge bruidsmeisje zijn", maar er was altijd wel iets wat niet mooi was bij de één of de ander!
Ik denk dat het dus heel moeilijk is om voor andere te beslissen, laat ze samen eens naar de winkel gaan, je kan meegaan om je fiat te geven, maar leg hun vooral niks op wat ze zelf niet mooi vinden!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-3-2011 18:16:49

Ik zou toch een paar zaken vastleggen, zoals bvb de kleur en de lengte :-). Qua model zou ik ze wel vrij laten want niet iedereen staat evengoed met een bepaald model van kleedje ;-).

Groetjes!

Stephanie

Meld misbruik14-3-2011 22:08:39

ik had graag dat mijn maid of honour en mijn bruidsmeisjes hetzelfde dragen, maar aangezien dat er budget verschillen zijn, denk ik dat het dezelfde kleur gaat worden, maar dat ieder een eigen model kiest. Hopelijk gaat dit ook mooi zijn.

Els
24-9-2011
 Meld misbruik14-3-2011 22:30:12

Mijn twee dochters en mijn aanstaande zijn dochter zijn onze bruidsmeisjes!! Ze zijn 16,14 en 13jaar.Ik vond het ook een leuk idee om ze alle drie in hetzelfde kleed te steken. Onze buurvrouw kan super goed naaien (heeft haar eigen dochter haar trouwjurk gemaakt) dus heb ik gevraagd of zij de kleedjes wou maken! Ik heb toen samen met de meisjes het internet afgeschuimd tot ze een kleed vonden dat ze alle drie mooi vonden!!!! en ja hoor...ondertussen is de stof gekocht en gaat de buurvrouw volgende week in gang schieten met de naaiwerken!! Wat budget betreft valt dit héél goed mee, de stof op zich was niet goedkoop maar nog altijd goedkoper dan 3 (dezelfde)kleedjes te moeten kopen! Dus misschien een idee als je iemand kent die goed kan naaien!!

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik15-3-2011 9:06:57

bedankt voor de info,
hetzelfde kleed vonden we echt niet mogelijk, vooral door verschillende stijlen en model :) en ook budget. Maar zelfs over de kleur geraken we het maar niet eens. Ze zijn met 4 dus iemand zal de stap moeten zetten om te beslissen. Maar aangezien ik het zelf niet draag vind ik dat best wel moeilijk om te zeggen : het moet dat zijn...

Kelly
10-9-2011
 Meld misbruik21-3-2011 12:26:09

Hoi Nathalie,

ik heb ook 3 volwassen bruidsmeisjes (mijn beste vriendinnen), en wij gaan gewoon samen op shopping-namiddagjes om kleedjes te passen. Ze mogen van mij alles passen, maar aangezien ik de kleedjes sponsor, krijg ik wel het uiteindelijke beslissingsrecht :) Voorlopig al veeeeeel kleedjes gepast, maar nog niet hét perfecte gevonden.. Je moet vooral ook zien dat ze niets aandoen wat je zelf echt niet mooi vindt, het is jouw dagje hé! Later, als zij trouwen, mogen zij hetzelfde doen met jou ;)

Veel succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...