Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie huwelijksceremonie gezocht tussen Brussel en Antwerpen

14-3-2011 17:43:14
Wij willen graag een ceremonie houden (wsch via rent a priest) in de open lucht.
Hiervoor zijn wij op zoek naar een locatie met een mooie tuin, maar ook een zaal/veranda waar de ceremonie kan doorgaan bij slecht weer.

Aangezien onze feestzaal regio Antwerpen (we twijfelen nog tussen schilde en halle zoersel) is, zou het ideaal zijn in die buurt. Het kan eventueel ook op de weg van Brussel naar Antwerpen daar wij in het gemeentehuis van Brussel trouwen.

Kent er iemand een locatie met mooie tuin en een back up oplossing bij slecht weer.
Ideaal is een abdij (maar die staan niet echt te springen om ons te ontvangen), dus wij dachten eerder aan een aparte feestzaal (dat je kan huren zonder een cateraar en slechts voor een uurtje ofzo/ soort van privé domeintje...

Bedankt voor de reacties!
Adriana

Adriana
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1345

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 17:48:26

Geloof me, dit gaat heel moeilijk zijn!
Wij hebben ook een jaar gezocht en trouwen uiteindelijk in een ontmoetingscentrum.. zonder tuin! De enige manier waarop we misschien buiten zouden kunnen trouwen en een binnen oplossing hadden voor slecht weer zou de lokalen van de plaatselijke jeugdbeweging zijn geweest..

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik14-3-2011 18:09:48

Wij trouwen ook in buitenlucht, maar dit is op het domein waar we ook het feest houden. Is dit bij jullie geen optie? Ik denk dat het inderdaad heel moeilijk gaat zijn om voor een uur een locatie te huren, al is het maar de oragnisatie die er extra bij komt kijken (3 verschillende locaties voor trouwdag, meubels, versiering....). Ik zou proberen het dicht bij je feestzaal te doen!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik15-3-2011 9:56:15

Behalve lokalen van jeugdbewegingen, mss ook cultuurcentra (maar dat is niet altijd goedkoop !) of zaaltjes van sportclubs, parochiezalen, zie ik niet direct nog meer... In de Brusselse voorsteden zal je zeker zo'n zaaltjes vinden maar die liggen dan weer niet tussen Brl en Antwerpen... Mss eens bellen/mailen naar de gemeenten Grimbergen, Zemst, Willebroek die al in de goede richting liggen of vlakbij de snelweg naar Antwerpen, en gewoon eens vragen of er zo'n mogelijkheden zijn.

Adriana
28-7-2012
 Meld misbruik15-3-2011 15:59:33

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie reacties... ik heb al wat zitten rondbellen hiervoor maar ik vrees er inderdaad voor dat het een moeilijke zoektocht zal worden.

Het zou in de tuin kunnen doorgaan van onze feestzaal, maar de back up oplossing binnen is er niet... of het zou tussen de tafels en stoelen moeten, dus dat is ook niet echt ideaal :-(

Groetjes
Adriana

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info