Terug naar overzicht
Geloof me, dit gaat heel moeilijk zijn! Wij hebben ook een jaar gezocht en trouwen uiteindelijk in een ontmoetingscentrum.. zonder tuin! De enige manier waarop we misschien buiten zouden kunnen trouwen en een binnen oplossing hadden voor slecht weer zou de lokalen van de plaatselijke jeugdbeweging zijn geweest..
Wij trouwen ook in buitenlucht, maar dit is op het domein waar we ook het feest houden. Is dit bij jullie geen optie? Ik denk dat het inderdaad heel moeilijk gaat zijn om voor een uur een locatie te huren, al is het maar de oragnisatie die er extra bij komt kijken (3 verschillende locaties voor trouwdag, meubels, versiering....). Ik zou proberen het dicht bij je feestzaal te doen!
Behalve lokalen van jeugdbewegingen, mss ook cultuurcentra (maar dat is niet altijd goedkoop !) of zaaltjes van sportclubs, parochiezalen, zie ik niet direct nog meer... In de Brusselse voorsteden zal je zeker zo'n zaaltjes vinden maar die liggen dan weer niet tussen Brl en Antwerpen... Mss eens bellen/mailen naar de gemeenten Grimbergen, Zemst, Willebroek die al in de goede richting liggen of vlakbij de snelweg naar Antwerpen, en gewoon eens vragen of er zo'n mogelijkheden zijn.
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties... ik heb al wat zitten rondbellen hiervoor maar ik vrees er inderdaad voor dat het een moeilijke zoektocht zal worden. Het zou in de tuin kunnen doorgaan van onze feestzaal, maar de back up oplossing binnen is er niet... of het zou tussen de tafels en stoelen moeten, dus dat is ook niet echt ideaal :-( Groetjes Adriana