Terug naar overzicht
ik speel ook met dit idee! ik volg dus wel even :)mss bvb schrijven: feestkledij with a touch of red?
Ik vind dit ook leuk. Zelf ga ik het niet doen, omdat ik al vooraf van heel veel gasten weet dat ze dat stom gaan vinden... (vooral van onze nonkels en tantes) Als niet (bijna) iedereen er aan mee doet, dan is het leuke er rap af...
leuk idee
Wij vragen feestkledij zonder wit (dus maw : hoe flasshyer hoe beter) ... Iedereen neemt dit goed op ! Ik heb al groen, geel, oranje, gehoord ivm de suite Wij wouden kleur op onze foto's en blijkt dat dat zal lukken! Dus Dress to impress with a touck of red!
Dresscode: een tikkeltje pomme d'amour... Rood... hebben wij onlangs op een uitnodiging gehad, was heel tof, en iedereen had inderdaad iets subtiel rood aan...
Aangezien wij gaan voor een thema-huwelijk gothic-victorian hebben wij ook een dresscode die op de uitnodigingen zal staan.Er komt op Dresscode: gothic-victorian (zwart, rood, paars). Gasten die zich echt willen uitdossen kunnen dat dus gerust doen, van de anderen verwachten we dat zich zeker houden aan de opgegeven kleuren. Volgens mij gaat dit geen probleem vormen en de meeste vrienden, nichtjes e.d. die het al weten waren heel enthousiast! Groetjes, Celesta
Moet je zeker doen..... wij doen.....feestkledij ....with a touch of pink en iedereen is laaiend enthousiast! Het heeft net die"persoonlijke" toets aan je huwelijk!
hey, wy hebben de dress-code rood/zwart!!wel met een klein hartje heb ik de uitnodigingen weggedaan en had vooral slechte reacties verwacht,maar NEE,iedereen zo positief en vooral het zoeken naar die kledy vinden ze allemaal super!! ben werkelyk benieuwd naar onze dag en vooral naar de foto's,iedereen met ongeveer dezelfde kleur!! heb wel vryblyvend gezet op de uitnodigingen!!zelfs tante's en nonkels hebben zelfs al een rood hemd gekocht!!ben superbly!! je moet doen waar je u goed byvoelt!! succes
Doen!!
Wij hebben ook een rode dresscode :) Op onze uitnodigingen stond "A touch of red is nice!" Zo verplichte ik de mensen niet om rood aan te doen, maar iedereen heeft het goed opgenomen en de meesten gaan dus voor rood :)
Superbedankt voor de vele reacties! Nu hoef ik hier niet meer over wakker te liggen, ik ga het gewoon doen! Groetjes Niky
Wij kiezen niet voor een dresscode, iedereen doet aan waar hij/zij zich goed in voelt, zolang hij/zij maar niet naakt komt =D Als je het vraagt zoals Debbie het zegt verplicht je niemand en maak je toch duidelijk dat je iedereen met een rode touch wilt zien verschijnen!
Niky, wij hadden dit ook: casual chic with a touch of turquoise. Uiteindelijk heeft iedereen dit toegepast op zijn eigen manier! héél leuk om op alle foto's eenzelfde kleuraccentje terug te zien :) Dus niet twijfelen of schrik hebben voor reacties... uiteindelijk kunnen je gasten dit toepassen zoals ze zelf willen hè, dit kan een heel klein accentje zijn. Ze hoeven niet percé in een rode jurk te komen hè :)