Terug naar overzicht
Proficiat met de aankoop! ik heb dat ook, soms pas ik mijn ring en dan kan ik écht wegdromen hoe het zal zijn als ik die altijd mag dragen...xx
Leuk leuk leuk ! Klinkt heel mooi! Die van ons zijn vorige week besteld en aanbetaald....nu binnen 6 tot 8 weken kunnen we ze komen halen...kan niet wachten!Ik heb 1 diamantje (wessington) en dat vind ik ruim voldoende, ben al niet zo een van de sieraden maar voor mijn trouwring maak ik al een uitzondering natuurlijk.Wij hebben trouwens ook een ringetje voor ons zoontje besteld, wist niet dat dat kon maar zag er zo schattig uit (hij is 2) dat we het niet konden laten !!Groetjes Mireille01-09-2006
wij zijn de onze vorige week ook in antwerpen bij een groothandel gaan kiezen. wij hebben geen diamantjes dus is hij iets goedkoper. maar als je de prijs vergelijkt met andere juweliers. daar betaal je het dubbele!21 april mogen we hem al gaan halen...wéér iets om te schrappen van men to do-lijstje :-)grtjsHeidi
Bij een groothandelaar zeg je?Kan je daar dan particulier ook terecht?Waar is dit juist? klinkt wel aanlokkelijk...
Marleen,wij zijn ook particulier :-)L&A in de rijfstraat te antwerpendat is aan't station bij de diamanthandelaars. was eigenlijk eerst niet echt voor die winkel vanwege die buurt. beke vooroordelen :-) mijn verlovingsring komt er ook van. mijn eerste verlovingsring is stuk gegaan vanwege een fout in de mal maar heb een nieuwe mogen kiezen mits beetje opleg.ze zijn goedkoper omdat ze de prijs van het goud rekenen en geven supergoede service. grtjsHeidi