Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze ringen !

6-4-2006 10:44:27
Dinsdag zijn we onze ringen gaan kiezen !!
Via via konden we in Antwerpen bij een goudsmit terecht. Veel gewone voorbeeldjes waren er ni, maar de eerste die ik zag....., ik was direct verkocht.
Hij lag wel veel boven ons budget maar mijn ventje vond hem ook zo prachtig en wou dat ik die nam.
Uiteindelijk heb ik toch besloten om er 2 steentjes minder in te nemen en dat scheelde toch al 300,00€. die van mijn ventje is een gewone zonder iets, ij mag die op het werk ook niet aandoen, zelfs niet aan een kettingkje.
De mijne is witgoud volledig gevuld, met 5 steentjes (prinssesjes), dat zijn diamantjes die zo geslepen zijn dat ze direct tegen elkaar staan en dat je geen openingetje zie tussen de steentjes. Ik kan bijna niet wachten tot ik hem mag dragen..

Groetjes Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 397

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:31:19

Proficiat met de aankoop! ik heb dat ook, soms pas ik mijn ring en dan kan ik écht wegdromen hoe het zal zijn als ik die altijd mag dragen...xx

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 20:13:16

Leuk leuk leuk ! Klinkt heel mooi! Die van ons zijn vorige week besteld en aanbetaald....nu binnen 6 tot 8 weken kunnen we ze komen halen...kan niet wachten!
Ik heb 1 diamantje (wessington) en dat vind ik ruim voldoende, ben al niet zo een van de sieraden maar voor mijn trouwring maak ik al een uitzondering natuurlijk.
Wij hebben trouwens ook een ringetje voor ons zoontje besteld, wist niet dat dat kon maar zag er zo schattig uit (hij is 2) dat we het niet konden laten !!

Groetjes Mireille
01-09-2006

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik7-4-2006 11:00:34

wij zijn de onze vorige week ook in antwerpen bij een groothandel gaan kiezen. wij hebben geen diamantjes dus is hij iets goedkoper. maar als je de prijs vergelijkt met andere juweliers. daar betaal je het dubbele!
21 april mogen we hem al gaan halen...wéér iets om te schrappen van men to do-lijstje :-)

grtjs
Heidi

marleen

Meld misbruik7-4-2006 22:54:17

Bij een groothandelaar zeg je?
Kan je daar dan particulier ook terecht?
Waar is dit juist? klinkt wel aanlokkelijk...

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik8-4-2006 11:41:04

Marleen,

wij zijn ook particulier :-)
L&A in de rijfstraat te antwerpen
dat is aan't station bij de diamanthandelaars.
was eigenlijk eerst niet echt voor die winkel vanwege die buurt. beke vooroordelen :-)
mijn verlovingsring komt er ook van.
mijn eerste verlovingsring is stuk gegaan vanwege een fout in de mal maar heb een nieuwe mogen kiezen mits beetje opleg.
ze zijn goedkoper omdat ze de prijs van het goud rekenen en geven supergoede service.

grtjs
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...